کد خبر: ۸۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رئیس موسسه تحقیقات شیلات ایران در جلسه شورای هماهنگی مدیران این موسسه از انتصابات جدید خبر داد.

در هشتادمین جلسه شورای هماهنگی مدیران موسسه که 24 اردیبهشت ماه سال جاری در محل این مؤسسه برگزار شد، دکتر عباسعلی مطلبی  با تبریک  فرا رسیدن  سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همه همکاران و دوست‌داران اهل بیت (ع) گفت: چون مؤسسه به عنوان مؤسسه پژوهشی برتر معرفی شده است دیدگاه مسئولین به خصوص وزارت علوم نسبت به مؤسسه ما تغییر کرده و با دیدگاه مثبتی به ما می‌نگرند و این موضوع باعث شده که مسئولیت ما سنگین‌تر وانتظارات نسبت به مؤسسه بیشتر شود لذا باید پژوهشهای کاربردی در اولویت قرار گیرد.
رئیس مؤسسه تحقیقات شیلات ایران افزود: امروز برای کاهش هزینه‌ها با یک ساختار چابک و کوچک موافق هستند لذا در سال 91 نسبت به اصلاح ساختار مؤسسه باید اقدام شود و در اصلاح ساختار دولت گاهی 4 وزارتخانه با هم ادغام می‌شوند لذا ادغام بخشها بی‌توجهی به آن ها نیست بلکه منظور افزایش کارآمدی و جلوگیری از انجام کارهای تکرار است.
وی با اشاره به اینکه باید نگاه‌ ما در اجرا و مدیریت تغییر یابد گفت: باید رویه‌ها و دیدگاهها تغییر یابد و نباید تمامی کارها جمع و در تهران متمرکز گردد بلکه باید تفویض اختیار و تمرکززدائی شود.

مطلبی افزود : در شورای معاونین مؤسسه پیگیری کردیم که مسئولیت‌ها کوچک‌تر و مدیریتها با هم ادغام و کوچک‌سازی شوند. به همین منظور در جمع‌بندی نهائی مقرر گردید مدیریت اطلاعات علمی و مدیریت روابط بین الملل با هم ادغام و به مدیریت اطلاعات و ارتباطات علمی و بین الملل تبدیل شوند که بنا شد از خدمات دکترعیسی شریف‌پور در این مدیریت استفاده کنیم  و مسئولیت بخش بهداشت و بیماریها را به دکتر سید جلیل ذریه زهرا واگذار کنیم.
گفتنی است در این جلسه دکتر یزدان مرادی به عنوان مدیر بخش زیست‌فناوری جایگزین دکتر سهراب رضوانی گردید و مهندس محسن بابائی به عنوان سرپرست بخش هماهنگی امور پژوهشی جایگزین آقای دکتر سید جلیل ذریه زهرا شد.  
در این جلسه دکتر روحانی معاون پژوهشی و دکتر معصومیان معاون برنامه‌ریزی نیز از تلاشها و زحمات مدیران سابق تشکر و قدردانی کردند و به مدیران جدید که مسئولیت مدیریت بخشها را به عهده گرفته‎اند تبریک گفتند و هدف از تغییرات ایجاد شده را ایجاد تحول در دیدگاه مدیریتی در راستای ارتقاء فعالیتها دانستند.
همچنین دکتر رضوانی و دکتر فریدون عوفی (رئیس اسبق اداره بین الملل)  هم از شرایطی که برای آنان پیش آمده که بتوانند درخصوص تحقیق و پژوهش بیشتر اقدام کنند ابراز خرسندی نمایند.
دکتر شریف‌پور، دکتر یزدان مرادی ، دکتر ذریه زهرا و مهندس بابائی هم ابراز امیدواری کردند در ادامه فعالیتهای خود به عنوان مدیران بخشهای مختلف بتوانند گامهای مهم و مثبتی را آنگونه که در خور نام موسسه باشد برداشته و در رفع مسائل و مشکلات آبزی پروری اقدام نمایند.  

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بیژن اندرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
بنده بعنوان یک دانشوی شیلات که مدت 22 سال در شیلات زحمت میکشم از استادادان ارجمند شیلاتی تشکر و قدر دانی میکنم
نظر شما
ادامه