کد خبر: ۸۹۵۳
حکیم مهر - رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی مرغ گوشتی استان گیلان گفت : ما شرمنده مردم فهیم استان گیلان و استانهای همجوار هستیم که نمی توانیم انتظار و تقاضای آنان را در خصوص تامین دائمی تولید مرغ عاری از آنتی بیوتیک برآورده کنیم.
نیما حیدر نژاد به خبرنگار حکیم مهر در رشت افزود : حدود دو سال است گیلان اولین استانی است که بصورت عملیاتی و مستمر به تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک اقدام کرده که در این مدت  شرکت الماس سبز خزر زحمات زیادی در خصوص فرهنگ سازی و ترویج این محصول سالم در بین مصرف کننده گان عزیز متحمل است.
وی ادامه داد : با توجه به آشنایی مردم آگاه به اینکه 12 واحد تولیدی  تولید کننده مرغ سبز، از بهترین مرغداری های استان گیلان هستند و با توجه به مشکل بودن و پر هزینه بودن تولید این نوع مرغ و همچنین مشکلاتی که برای تهیه دانه و تولید مرغ در کشور پیش آمده متاسفانه باعث شده که تولید و عرضه آن دچار توقف شود.
این تولیدکننده مرغ سبز تصریح کرد: مشکل بوجود آمده موقتی بوده و با ورود تولیدکنندگان جدید به گروه تولید مرغ سبز ان شاء الله تولید مستمر و دائمی آن را شاهد خواهیم بود.
گفتنی است استان گیلان با داشتن 12 واحد تولیدی همچنان به عنوان پیشرو در تولید مستمر مرغ بدون آنتی بیوتیک در کشور     می باشد.
نظر شما
ادامه