کد خبر: ۹۰۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - هر تولیدکننده‌ای که از خمیر مرغ استفاده کرده باشد، پروانه‌اش لغو و با آن برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اداره مواد غذایی و کشاورزی مؤسسه استاندارد با اعلام این مطلب درباره تولید سوسیس و کالباس‌های بی‌کیفیت کارگاهی گفت: تولیدکنندگان این مواد غذایی برای به‌دست آوردن پروانه استاندارد باید ضوابط لازم را به‌دست آورند و سوسیس و کالباسی که به‌صورت کارگاهی تولید می‌شوند، نشان استاندارد ندارد.

هنگامه یوسف‌زاده افزود: اصلاحیه مخالفت استفاده از خمیر مرغ در تهیه فرآورده‌های سوسیس و کالباس تهیه و ارائه شده است، ولی هنوز به دلیل دوگانگی بین دو سازمان نمی‌توانیم بگوییم در همه محصولات خمیر مرغ استفاده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محصولات استاندارد، آزمونی که نشان‌دهنده خمیر مرغ در آن باشد، انجام می‌دهند. پروانه هر تولیدکننده‌ای که از این مواد استفاده کرده باشد، لغو و با آن برخورد قانونی می‌شود.

یوسف‌زاده ادامه داد: بعد از ابلاغ این اصلاحیه، مؤسسه استاندارد کارخانه‌های تولید و محصولات عرضه‌شده در بازار را به دقت کنترل می‌کند.

وی درباره موارد گزارش‌شده از عدم رعایت این دستورالعمل تصریح کرد: همیشه امکان اینکه تخلفاتی توسط تولیدکنندگان صورت گیرد، وجود دارد ولی برخوردهای قانونی با آنها صورت گرفته است.

رئیس اداره مواد غذایی و کشاورزی مؤسسه استاندارد یادآور شد: زمانی که اعلام به تعطیلی یک کارخانه تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی می‌شود، قطعاً تخلفی صورت گرفته و فاکتورهای بحران آن به‌طور مستمر دیده می‌شود.

یوسف‌زاده در پایان تأکید کرد: از زمانی که قانون عدم استفاده از خمیر مرغ در تولید سوسیس و کالباس ارائه شد، موارد کمی از تخلف از این قانون گزارش شده است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وت
|
-
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
0
0
جدا این آقا فکر می کنه از زمانی که قانون عدم استفاده از خمیر مرغ در تولید سوسیس و کالباس ارائه شد، موارد کمی از تخلف از این قانون گزارش شده است.با این قیمت مرغ سوسیس و کالباس دیگه باید هم قیمت زعفرون شه!!....کشتارگاه ها خمیر مرغ تولید می کنن!!
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
0
هنگامه اسم آقاست؟؟؟!!
نظر شما
ادامه