کد خبر: ۹۰۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری تا روز سه‌شنبه نهم خردادماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی با اشاره به تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا ساعت 24 روز سه‌شنبه نهم خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org گفت: داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب و درج کدرشته محل‌های انتخابی خود در سایت این سازمان نسبت به انتخاب 50 کد رشته محل اقدام کنند.

وی همچنین از مهلت ویرایش فرم انتخاب رشته‌های تکمیل شده توسط داوطلبان از هشتم خرداد ماه خبر داد و افزود: داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته خود را انجام داده‌اند می‌توانند با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به حذف و اضافه کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: داوطلبان در اصلاح ویرایش کد رشته‌ محل‌های انتخابی باید به ظرفیت‌های جدیدی که ایجاد شده است نیز توجه داشته باشند.

توکلی با بیان اینکه تاکنون 24 هزار نفر نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: در آزمون دکتری امسال 34 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شرکت کننده آزمون
|
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
0
0
حکیم مهر عزیز
پیشنهاد می کنم و خواهشمندم تیتر بزنید: بی برنامگی دوباره ی سازمان سنجش
مطابق اطلاعات لینک زیر نزدیک به 15 نفر دیگر برای هر یک از رشته های بهداشت مواد غذایی و بهداشت آبزیان جهت مصاحبه معرفی شدند و طبق توضیح داده شده می بایست به ظرفیت پذیرفته شدگان افزوده می شد در حالی که این اتفاق نیفتاده. برای رشته بهداشت آبزیان به طور مثال امسال نزدیک به 35 نفر به مصاحبه دعوت شده اند در حالی که ظرفیت پذیرش دکترای آموزشی تنها 5 نفر به صورت روزانه و 1 نفر به صورت شبانه می باشد.
http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=13&id=370
نظر شما
ادامه