کد خبر: ۹۱۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
نزاکت حکم می کند تا همه نمایندگان و منتخبان مردم خود را ملتزم به رعایت آداب بدانند و مخصوصاً کسانی که خود را اصولگراتر و نماینده تر می دانند / از برادری که گفتند من به علت ترس به اعتبارنامه ایشان اعتراض نکردم، شکایت می کنم...

حکیم مهر - منتخب شهر مبارکه در استان اصفهان که اعتبارنامه اش با اعتراض احمد توکلی همچنان معلق مانده است در پی اعتراض به اعتبارنامه ۹ نماینده تهران در جلسه علنی صبح شانزدهم خرداد در مجلس اعلام کرد که از اعتراض نسبت به ۷ نفر از آنان صرفنظر می کند اما اعتراضش به اعتبارنامه توکلی و الیاس نادران همچنان پابرجاست.

در جلسه علنی سه شنبه مجلس در پی عدم تایید اعتبار نامه ۱۰ نماینده تهران و ارجاع این اعتبارنامه ها به کمیسیون تحقیق با اعتراض دامپزشک منتخب مبارکه ، این منتخب اعتراض به اعتبارنامه ۷ منتخب تهران را پس گرفت ولی اعلام کرد اعتراضش نسبت به اعتبارنامه توکلی و نادران همچنان پابرجاست.

این دامپزشک جوان همچنین در تذکری در صحن علنی مجلس اعلام کرد که از مهدی کوچک زاده به خاطر اظهاراتش نسبت به وی به دادگاه شکایت خواهد کرد.

دکتر ایران پور در نشست علنی (سه شنبه ۱۶ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین نامه ای به استناد ماده ۷۷ گفت: نزاکت حکم می کند تا همه نمایندگان و منتخبان مردم خود را ملتزم به رعایت آداب بدانند و مخصوصاً کسانی که خود را اصولگراتر و نماینده تر می دانند.

منتخب مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی دوره نهم افزود: همه ما سرباز ولایت هستیم و در راستای فرمایشات امام (ره)، آرمان های شهدا و منویات مقام معظم  رهبری حرکت می کنیم، از برادری که گفتند من به علت ترس به اعتبارنامه ایشان اعتراض نکردم، شکایت می کنم.

وی ادامه داد: روی اعتبارنامه همه منتخبان تهران به جز آقای توکلی و نادران اعتراضی ندارم و اعتراضم را پس می گیرم و این کار را در جهت تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و حل مشکلات مردم و کمک به تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی انجام می دهم.

از سویی احمد توکلی منتخب مردم تهران با اعلام اخطار قانون اساسی در این جلسه گفت: بر اساس قانون اساسی هیچکس نمی تواند اعمال حق خویش را وسیله تجاوز به حقوق دیگران قرار دهد.
وی ادامه داد: بنده به اعتبارنامه آقای ایرانپور اعتراض کردم ایشان هم به اعتبارنامه بنده اعتراض کند نه سایر منتخبین تهران. این روند دقیقا برخلاف نص قانون اساسی است.
علی لاریجانی که اداره مجلس را به عهده داشت با وارد ندانستن این اخطار گفت: ما از نیت افراد باخبر نیستیم شما می فرمایید مقابله به مثل است. ممکن است که ظاهر اقدام این فرد هم همین باشد اما هیئت رئیسه بر اساس قانون عمل می کند و برخی اعتبارنامه ها مورد اعتراض افراد است.

حجت‌الاسلام حمید رسایی هم در تذکری آیین‌نامه‌ای گفت : ‌در زمان تصویب اعتبارنامه نمایندگان تهران، برخی به ما مراجعه می‌کردند و به آقای توکلی فشار آوریم که از اعتراض‌شان دست بردارند تا طرف دیگر نیز اعتراض خود را نسبت به نمایندگان تهران ملغی کنند اما در این رابطه تاکید بنده به این دوستان آن بود که آقای توکلی بر اساس مستنداتی اعتراضات خود را مطرح کرده‌اند.

وی افزود: برخی از دوستان از این تدابیر استفاده می‌کنند که با زحمت در انتخابات مجلس پیروز شده‌اند باید هوای همدیگر را داشته باشیم،‌استفاده از این الفاظ درست نیست در مجلس باید هوای حق را داشت نه هوای یکدیگر.

به گفته وی، موضوع تصویب اعتبارنامه نمایندگان بهتر بود که در کمیسیون تحقیق بررسی می‌شد.

رسایی افزود: اینکه فردی با مجلس بازی کند و بعد از نام بردن نمایندگان تهران بگوید که به اعتبارنامه آنها اعتراض دارد ولی بعد از پنج دقیقه اعلام کند که اعتراضش را پس گرفته تا شاید به تعبیری بخواهد حال نمایندگان را بگیرد، درست نیست.

در ادامه تذکرات در خصوص نحوه بررسی اعتبارنامه ها عزیز اکبریان نماینده مردم کرج نیز در تذکر خود گفت: برخی نمایندگان طوری صحبت نکنند که انگار تنها حرف آنها درست است.
وی در ادامه افزود: از نمایندگان تهران که از دوستان ما هستند نیز می خواهم کاری نکنند که این شائبه نماینده تهران بودن و حرف و حدیث های آن در مجلس رواج یابد.
همچنین فرهاد بشیری نماینده پاکدشت نیز در تذکر خود نسبت به اعتراض علی ایرانپور نماینده مبارکه به اعتبارنامه جمعی از منتخبان تهران گفت: امروز شاهد بودیم که اعتراضات فله ای انجام شد و این کار به شان مجلس لطمه می زند.
بشیری خاطر نشان کرد: مجلس نهم باید به تحقق خواست های مردم بپردازد و اگر اعتراضی هست باید با دلیل و سند باشد اما اگر سندی وجود ندارد چرا این گونه اعتراضات مطرح می شود که باعث ایجاد ذهنیت و اتلاف وقت مجلس می شود.
همین تذکر باعث شد بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در پاسخ به تذکر بشیری در تذکری بگوید: حق هر نماینده است که نسبت به موضوعی معترض باشد و اعتراض خود را بیان کند.
وی در ادامه افزود: الفاظی مانند اعتراض فله ای نباید در مجلس به کار برده شود و در شان مجلس نیست و از نمایندگان تهرانی می خواهم خودشان کاری نکنند که این اتفاقات پیش بیاید و اسباب این مسائل شود.
محمد علی اسفنانی نماینده فریدون شهر هم در تذکر خود گفت: الفاظی مانند گروگان گیری و کم عقلی که در مجلس بیان شد درخور شان مردم و مجلس نیست.

به گفته یک عضو کمیسیون تحقیق مجلس، اعتبارنامه‌های ارجاع شده به این کمیته طی مدت 15 روز به صحن علنی جهت تصویب ارائه می‌شود.

عبدالرضا عزیزی با بیان این مطلب افزود: این کمیته اظهارات اعتراض‌کنندگان و کسانی که مورد اعتراض واقع شده‌اند را بررسی کرده و سپس تصمیم لازم را اتخاذ می‌کند؛ چنانچه اعتبارنامه‌ها مورد تایید در صحن علنی قرار نگیرد آن شخص نماینده نخواهد بود اما معمولا این اعتبارنامه‌ها مورد تصویب قرار می‌گیرد.

سایت صراط نیوز هم در اقدامی عجیب دست به انتشار تصاویر احکام صادره از سوی دادگاه درباره دامپزشک منتخب از حوزه مبارکه زد. این موضوع دستمایه‎ای شد تا موضوع در سایت‎های دیگری نظیر فردانیوز هم منتشر شود.

نماینده سابق مجلس از حوزه مبارکه که در این دوره به مجلس راه نیافته است از جمله شاکیان دکتر ایران پور و مدعی بوده وی در ایام تبلیغات انتخابات از عبارت "دکترای پیراپزشکی" در معرفی خود استفاده نموده و این در حالی است که هیچ فردی با این عنوان از دانشگاه دانش‎آموخته نمی‎شود.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
0
http://........../newsF-2430.html
کلیه موارد جنجال برانگیز مربوط به دکتر ایرانپور را در لینک ذیل بیابید، قضاوت نهایی با شما
دامپزشک
|
-
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
بیننده محترم / با سلام و احترام - ضمن تشکر از بازدید شما - لینکی که فرموده اید به دلیل انتشار و افشای اسرار جناب آقای دکتر ایرانپور که مصداق بارز جرم مطبوعاتی است و در صورت شکایت ایشان حتماً قابل رسیدگی است نقطه چین شده است. ضمناً از نظر اخلاقی نیز افشای احکام دادگاه مربوط به افراد اقدام صحیحی نیست. در مورد خبرآنلاین هم به نظر می رسد اشتباه خبرنگار باعث درج عبارت دندان پزشکی بجای دامپزشکی شده است. با تشکر مجدد - حکیم مهر

..........شما لینک خبر را هم ناقص و ممیزی شده می گذارید؟ مگر بنده به وب سایت های ضد انقلاب ارجاع داده ام؟ با حرکت شما شک کرده و مجدد بررسی کردم، خدا را شکر یک وب سایت استانی بود!!
در هر صورت ممیزی نیز جا و مکان دارد، شما نگران وب سایت هستید درست، ما دامپزشکان نیز هستیم، اما خودممیزی هم حدی دارد
در مورد دکتر ایرانپور نیز بنابر وب سایت خبرآنلاین که انشاء الله آن را ضد انقلاب ندانید، دکتر ایرانپور خود را دندان پزشک معرفی کرده اند، نه دام پزشک!!!!
البته ایشان ماشالله در حال گرفتن چند مدرک دیگر نیز می باشند، از جمله علوم سیاسی و معماری!!!
http://khabaronline.ir/detail/218429/politi
cs/parliament
با این شرایط دامپزشکان گرامی به دکتر منادی دلخوش باشند، مناسب تر است.
با پوزش از زیاده گویی خویش و تشکر از وب سایت شما که در مجموع صدای دامپزشکی است.
ناشناس
|
-
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
0
0
Hala mage che farghi mikone?hameye unai ke tu majles neshastan ...........
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
0
0
دلم بش سوخت
یک انسان
|
-
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
0
0
فرض که ایشون 2000 تا مدرک تحصیلی رسمی داشته باشه !........! چطور بنده ی جوان ایرانی که توانایی علمی خوبی هم دارم ، حق ندارم همزمان در دو رشته تحصیل کنم (مثلا یکی دانشگاه آزاد مثل زبان خارجی یکی هم سراسری مثل مهندسی ها) ولی ایشون با این سن کم رفته ... تا مدرک گرفته که کاملا ...... هست و تازه افتخار هم می کنه؟؟!!! ماشالله همه ی مدارک رو هم ذکر کرده غیر از دامپزشکی ! شما بگید چطور ممکنه یک آدم هم پیراپزشک باشه هم دامپزشک هم حقوق بخونه هم مهندسی بخونه ! خب اگه ایشون نابغه تشریف دارن برن تو گینس رکورد ثبت کنند !!! خیلی جالبه به خدا ... ... ما که بخیل نیستیم خدا بازم مدارک تحصیلیشون رو زیاد کنه اما ای کاش در عمل هم این مدارک به کار بیاد.
نظر شما
ادامه