کد خبر: ۹۱۱۳
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
در جلسه شانزدهم خرداد 1391، جواد جهانگیرزاده، محمدحسین فرهنگی، شاهین محمد صادقی، ‌محمد دهقان، حسین سبحانی‌نیا،‌ علیرضا منادی سفیدان، سیدعلی طاهری، سیدضرغام صادقی، حاجی، شجاعی کیاسری، غلامرضا کاتب، سیدمرتضی حسینی و کارخانه‌ای نامزدی دبیری هیات رییسه شدند که پس از رأی‌گیری حسین سبحانی‌نیا، محمد حسین فرهنگی، محمد دهقان، جوادجهانگیرزاده، شاهین محمدصادقی و علیرضا منادی سفیدان انتخاب شدند...

حکیم مهر - تنها دامپزشک مجلس هشتم توانست کرسی خود در هیأت رئیسه دائم مجلس نهم را تثبیت نماید.

دکتر علیرضا منادی سفیدان (نفر سمت راست در عکس بالا) در جلسه علنی سه شنبه شانزدهم خرداد ماه سال جاری به عنوان یکی از دبیران هیأت رئیسه آراء لازم را از آن خود کرد.

(دکتر منادی در حال به جاآوردن مراسم تحلیف هیأت رئیسه دائم مجلس نهم در جلسه علنی شانزدهم خرداد 1391)

وی پیش از این هم موفق شده بود به عنوان دبیر در هیأت رئیسه موقت مجلس نهم حضور یابد.

در جلسه شانزدهم خرداد 1391، جواد جهانگیرزاده، محمدحسین فرهنگی، شاهین محمد صادقی، ‌محمد دهقان، حسین سبحانی‌نیا،‌ علیرضا منادی سفیدان، سیدعلی طاهری، سیدضرغام صادقی، حاجی، شجاعی کیاسری، غلامرضا کاتب، سیدمرتضی حسینی و کارخانه‌ای نامزدی دبیری هیات رییسه شدند که پس از رأی‌گیری حسین سبحانی‌نیا، محمد حسین فرهنگی، محمد دهقان، جوادجهانگیرزاده، شاهین محمدصادقی و علیرضا منادی سفیدان انتخاب شدند.

دکتر علیرضا منادی سفیدان در مجلس هشتم به عنوان تنها دامپزشک متخصص در کمیسیون برنامه و بودجه نقش پررنگی داشت.

گفتنی است در این جلسه علی لاریجانی در رقابت با غلامعلی حداد عادل به عنوان رئیس مجلس نهم و حجت الاسلام ابوترابی فرد و محمدرضا باهنر هم به عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

دکتر منادی به تازگی در سایت خبری خود به صراحت از علاقمندی به تحصیل در رشته دامپزشکی هم سخن به میان آورده که این اقدام وی شایسته تقدیر است.

بخشی از زندگینامه این دامپزشک متخصص به نقل از سایت خبری وی بدین شرح است :

" منادی درسال 1366 پس از اخذ دیپلم علوم تجربی از دبیرستان دهخدا تبریز در کنکور همان سال شرکت کرده و در رشته تربیت معلمی پذیرفته می شود، لیکن ثبت نام نمی کند تا اینکه در کنکور سال بعد در رشته دکترای حرفه ی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز قبول می شود و با علاقمندی به تحصیل دراین رشته ادامه می دهد.

او همزمان با تحصیل در دانشگاه درفرصت های نیمه وقت خود به عنوان آموزش یار برای مدتی درمدرسه شهید بهادری ( هدایت سابق ) که خود زمانی دانش آموز آن مدرسه بود ، به تدریس می پردازد حرفه ای که پیشتر و در سن 16 سالگی و همزمان با تحصیل در دبیرستان به عنوان آموزشیار نهضت سوادی تجربه کرده بود و سپس برای مدتی هم در روستای لیقوان تبریز آموزگار دانش آموزان این روستا می شود. منادی درسال 1374 موفق به اخذ درجه دکترا از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز شده و یک سال با درجه ستوان یکمی درمرکز آموزش بهداری ارتش جمهوری اسلامی خدمت مقدس سربازی را آغاز می کند و اندکی بعد به عنوان مامور عازم منطقه مغان شده و به مدت دو سال و چند ماه در شبکه دامپزشکی شرکت کشت و صنعت مغان ، پارس آباد و گرمی در کنار عشایر غیور این منطقه به خدمت ادامه می دهد.

دکتر منادی درسال 1368 که با پایان جنگ تحمیلی همزمان است ، فعالیت های سیاسی و اجتماعی خود را گسترش می دهد و در انتخابات ریاست جمهوری شهید رجایی، حضرت آیت الله خامنه ای و هاشمی رفسنجانی به عنوان فعال ستادهای انتخاباتی آنان فعالیت و تبلیغ می کند. وی درسال 1376 در لبیک به سنت حسنه رسول اکرم (ص) به امر مقدس ازدواج از یک خانواده مذهبی و متدین و از خاندان علامه شهیر شیخ بهایی اقدام کرده و درسال 1377 به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز فعالیت علمی خود را در این دانشگاه آغاز می کند و همزمان به سمت رییس باشگاه پژوهشگران جوان شمال غرب کشور منصوب می شود.

منادی درسال 1380 به عنوان مدیرگروه رشته مهندسی دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد تبریز منصوب می شود و به فاصله یک سال بعد و درسن 32 سالگی به دلیل لیافت و شایستگی های مدیریتی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی زنجان یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی  دانشگاه آزاد اسلامی کشور برگزیده می شود. درمدت حضور وی دردانشگاه زنجان با تلاش و پیگیری های مدیریتی این دانشگاه از نظر فضای های آموزشی ، تعداد رشته های تحصیلی ، پژوهشی و نیز خوابگاهی به نحو مطلوب و درحد استانداردهای ملی متحول شد و پیشرفت کرد که هنوز مردم با فرهنگ زنجان و مجامع علمی و دانشگاهی این استان از خدمات وی به نیکی یاد می کنند.

وی به فاصله کمتر از یک سال پس از اخذ دکترای دامپزشکی دومین دکترای خود را در رشته بسیارمهم میکروبیولوژی ( مقطع P.H.D ) دریافت می کند. جداسازی ژن GP. 51 عامل بیماری لوکوز به روش مولکولی عنوان پایان نامه دکترای میکروبیولوژی وی است که برای نخستین بار درکشور اجرا شده و یافته های علمی آن نقش حیاتی و مهمی در واکسن سازی بر علیه این بیماری داشته و کمک بسزایی برای ساخت واکسن آنفلولانزای انسانی که باحمایت سازمان بهداشت جهانی در موسسه پیام مرند اجرا می شود کرده است.

نهم آذرماه سال 1383 حادثه تلخ و ناگواری در زندگی نوبنیاد دکتر روی داد و طی آن دختر نازنین وکوچک وی قربانی مرگ خاموش شد و براثر گاز گرفتگی از دنیا رفت. دکتر منادی بعد ها و در نخستین دوره نمایندگی مردم در مجلس از این حادثه تلخ به نفع تمامی مردم ایران استفاده کرده با ارائه طرحی تمامی خانوارهای ایرانی را تحت پوشش بیمه حوادث ناشی از گاز گرفتگی قرار داد. وی پس از این حادثه تلخ درسال 1384 به زادگاه خود تبریز منتقل شد و همزمان با ریاست دانشگاه آزاداسلامی زنجان ، مسوولیت دبیری منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به تعداد 61 واحد دانشگاهی در استان های شمال غرب کشور را عهده دار می شود."

 

خبر مرتبط :

راهیابی تنها دامپزشک مجلس هشتم به هیأت رئیسه موقت مجلس نهم + عکس

انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک بازنشسته
|
-
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
0
با سلام و تبریک به اقای دکتر که نماینده مجلس شده اند به استحضار میرساند که در بررسی وضعیت دامپزشکان شاغل با بازنشسته به بازنشستگان اجحاف میشود بطوریکه دکتران شاغل محرومیت از مطب که معادل حقوق است دریافت میکنند در حالیکه به کارهای دامپزشکی مانند ویزیت مرغداریها هم میپردازند و چون نفوذ دارند کسی نمیتواند با انها برخورد کند در حالیکه بازنشستگان کار دامپزشکی هم ندارند ولی محرومیت از مطب دریافت نمیکنند از جنابعالی و ریاست محترم سازمان دامپزشکی و ریاست محترم صندوق بازنشستگی کشوری تقاضای تحقیق و تفحص در این مورد را دارم با تشکر دامپزشک بازنشسته
همکار دامپزشک
|
-
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
باسلام
دقت و ریزبینی حکیم مهر در انعکاس خبر مربوط به بیوگرافی دکتر منادی در قبل از انتخابات، حین و پس از انتخابات جای تقدیر و تشکر دارد و صد افسوس برای کسانی که دامپزشک بودن خود را مایه ننگ و عار یا تحقیر می دانند!!!! صد افسوس.
dampezeshk
|
-
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
besiar khabare khob o khoshal konandeist va baese eftekhare jamey dampezeshkie iran.omidvaram behtarin estefade az in forsate talaee shavad
دامپزشك
|
-
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
وی به فاصله کمتر از یک سال پس از اخذ دکترای دامپزشکی دومین دکترای خود را در رشته بسیارمهم میکروبیولوژی ( مقطع P.H.D ) دریافت می کند.

چطور امكان دارد؟
دامپزشک
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
به آقای دکتر منادی تبریک عرض می کنم . امیدوارم همیشه موفق باشند و منشاء خیر برای همه مردم ایران و بویژه قشر فهیم و گمنام دامپزشکی باشند
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
دكتراي عمومي دانشگاه آزاد
دكتراي تخصصي دانشگاه آزاد
رياست دانشگاه آزاد
آيا اين ترتيب شما را به پاسخ اين شگفتي راهنمايي نمي كند؟
وی به فاصله کمتر از یک سال پس از اخذ دکترای دامپزشکی دومین دکترای خود را در رشته بسیارمهم میکروبیولوژی ( مقطع P.H.D ) دریافت می کند.
ماریا
|
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
باریکلا دکترمون روعددیک به موفقیتهای چشمگیری میرسیده تخصصش روهم یکساله گرفته.
یک درس خوانده
|
-
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
.............سالهای اول ودوم دبستان رامی شود پرشی خواند ولی PHD اون هم رشته میکروبیولوژی یکساله ........ .با توجه به تعدادواحدجهت اخذ PHDجناب دکتر چندساعت درروز بامشغله هائی که داشتند درآزمایشگاه وکلاس درس حاضر می شدن تا توانستندیکساله مدرک دوم بگیرن .
سیاوشی
|
-
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
.............. جای سوال از نمایندگان محترم !!!
dampezeshke bedune parti
|
-
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
0
0
.................nun e bazusho bokhoree
دامپزشک
|
-
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
0
0
من تعجب می کنم وقتی اظهارنظر دوستان رو خوندم.حالا دکتر منادی هرجوری مدرک گرفتن الان در مقامی هستند که میتونن به درد دامپزشکی کشور بخورن و ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم.نه اینکه طعنه بزنیم.بابا هر چی باشه هم لباس ماست اونه که تو مجلس میتونه از دامپزشکی دفاع کنه چون خودش عضوی از دامپزشکی کشوره و برای اعتبار خودشم شده تلاششو میکنه.دوستان این حرفا رو تموم کنید دیگه وقت این حرفا گذشته لطف کنید به منافع دامپزشکی یک کم توجه کنید.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
0
0
دوستان عزیز فکر می کنید .......................... به قول آقای رئیس جمهور با شاسی مدرک گرفتند
شهروند
|
-
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
0
0

واقعا رفتار برخی از افراد بچگانه و شرم آور است که دایما دنبال نقطه ضعف در افراد می گردند.

همین موضوع در رابطه با انتشار بدون اجازه تصاویر افراد در محیط کار خود بدون اجازه که قابلیت پیگیرد قانونی دارد نیز صدق می کند.
نظر شما
ادامه