کد خبر: ۹۱۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - دامپزشک جوان راه یافته به مجلس نهم که هنوز در انتظار تعیین تکلیف اعتبارنامه خود در صحن مجلس است برای ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس ثبت نام کرد.

دکتر علی ایران پور که روزهای نخست حضورش در مجلس با کشمکش‎هایی همراه بود و بین وی و برخی نمایندگان تهران فاصله ایجاد شد در حالی که اعتبارنامه‎اش در شعبه بررسی کننده رد شده نام خود را در ردیف اعضای کمیسیون کشاورزی ثبت کرد.

وی تنها به عضویت در این کمیسیون هم بسنده نکرد و خود را نامزد ریاست این کمیسیون هم نمود.

در دوره گذشته مجلس عباس رجایی که این بار هم در این کمیسیون عضویت دارد بر مسند ریاست آن تکیه زده بود.

از سوی دیگر دکتر علیرضا منادی سفیدان دیگر دامپزشک مجلس نهم که این بار بر صندلی دبیری هیأت رئیسه مجلس نشسته به کمیسیون آموزش و تحقیقات رفت.

این دامپزشک در مجلس هشتم ترجیح داده بود در کمیسیون برنامه و بودجه عضو باشد.

 

خبر مرتبط :

راهیابی تنها دامپزشک مجلس هشتم به هیأت رئیسه موقت مجلس نهم + عکس

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
0
به قول عادل فردوسی پور، چه میکنه این بازیکن!!!
حميد ميرزايى
|
-
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
0
بیننده محترم / با سلام - به کامنت شما ذیل خبر مربوط به مصاحبه جناب آقای دکتر نبی پور در این خصوص پاسخ داده شده است. مجدداً تأکید می گردد که حکیم مهر به فضل الهی شأن خود و بینندگان محترم را بالاتر از اطلاع رسانی در این خصوص می داند و هیچ خطری هم از این حیث که اشاره فرمودید احساس نمی کند. با این حال در صورت نیاز هم از طریق مجاری قانونی موضوع را به نحو مقتضی پیگیری خواهد نمود. با تشکر مجدد - حکیم مهر

سلام
چرا در مورد جعلى بودن اون سايت اطلاع رسانى نمى كنيد.دو نفر از دوستانم هم همين اشتباه من را كردند..............من كه متعجبم چطور به خودشون اجازه دادن كه همچين كارى بكنند.
خداوند همه را به راه راست هدايت كند.انشأ اله
نظر شما
ادامه