کد خبر: ۹۲۴۶

حکیم مهر - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل دامپزشکی یزد خدمات جامعه دامپزشکی را شبانه روزی و نجیبانه خواند.

دکتر محمدرضا تابش ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات نجیبانه کارکنان خدوم دامپزشکی گفت : پرسنل دامپزشکی علیرغم کمبود بودجه و نیرو، خدمات مناسب و قابل قبولی را ارائه می دهند و این درحالی است که خدمات دامپزشکی به صورت شبانه روزی در اختیار مردم است.


وی افزود: استان یزد قابلیت های خوبی در زمینه تولیدات دامی دارد و دامپزشکی باید محملی فراهم کند تا بخش خصوصی توسط بخش دولتی حمایت شود در عین حالی که نظارت های لازم و حاکمیتی باید باشد.
مدیرکل دامپزشکی یزد هم در این دیدار گفت : دامپزشکی حافظ سرمایه دامی کشور است و به آن باید توجه بیشتری شود.
دکتر حدادزاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تابش و سایر نمایندگان استان یزد در مجلس به دلیل تلاش در  خصوص رفع مشکلات پرسنل دامپزشکی افزود : با توجه به نقش حساس دامپزشکی در تأمین سلامت جامعه و حفظ سرمایه دامی کشور باید به کارکنان خدوم و زحمتکش آن توجه ویژه ای شود تا بتوانند به وظایف حاکمیتی خود به خوبی عمل نمایند.
وی همچنین گفت : با توجه به اینکه دامپزشکی حافظ سرمایه دامی کشور است امکانات و بودجه لازم را می طلبد تا بتواند توانائی های خود را در خدمت به جامعه به منصه ظهور برساند.

نظر شما
ادامه