کد خبر: ۹۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - سازمان دامپزشکی کشور در دومین کنفرانس ملی مدیریت بحران با موضوع نقش فناوری های نوین در کاهش آسیب پذیری ناشی از حوادث غیرمترقبه حضور داشت.

در این کنفرانس که پایان خرداد ماه سال جاری در تالار وزارت کشور برگزار شد، وزیر کشور از غرفه‎ وزارت‎خانه‌ها، سازمان ها و نهادهای مرتبط با مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه بازدید نمود.

ارائه مقالات، برگزاری نمایشگاه و کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی از جمله برنامه های جانبی این کنفرانس بود که سازمان دامپزشکی نیز با راه اندازی غرفه و ارسال مقالات در این همایش شرکت داشت.
در این کنفرانس مقالات مدیریت بحران در دامپزشکی، مدیریت خدمات دامپزشکی در بلایای طبیعی و نقش GIS در ردیابی بیماری های دامی از سوی سازمان دامپزشکی ارایه شد.
گفتنی است دومین کنفرانس ملی مدیریت بحران توسط وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور برگزار گردید و نام سازمان دامپزشکی کشور هم در کنار وزارت‎خانه‎های بزرگ کشورمان در ردیف حامیان این کنفرانس درج شده بود.


خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
0
0
بسیار عالی و مبارک است من پیشنهاد می کنم سازمان دامپزشکی کشور بجای وزارت بهداشت و وزارت جهاد زیر مجموعه پدافند غیر عامل باشد تازه افراد تحصیل کرده ای در این زمینه در دامپزشکی هم داریم که این روزها پس از اتمام دوره تحصیلی شان منتظر انتصاب در پست معاونت یا ریاست هستند.
نظر شما
ادامه