کد خبر: ۹۳۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مجری مشهور صدا و سیما در برنامه زنده شبکه جام جم از تحصیلات خود در رشته کاردانی دامپزشکی سخن گفت.

مهندس فرشید فهیم که اجرای دو برنامه زنده "سلامت باشید" در شبکه سه سیما و "زیتون" در شبکه جام جم را به عهده دارد، شامگاه یکشنبه 4 تیر ماه سال جاری در برنامه زنده "جام جم در جام" حضور یافت و در پاسخ به مجری برنامه که از تحصیلات وی سؤال کرد گفت : من قبل از انجام خدمت سربازی در رشته کاردانی دامپزشکی تحصیل کردم و پس از آن هم کارشناسی علوم دامی از دانشگاه گرفتم.

وی افزود : کاردانی دامپزشکی برای اجرای برنامه‎های پزشکی به من بسیار کمک کرد زیرا سرفصل‌های دروس رشته ما و پزشکی بخصوص در زمینه بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان اشتراک زیادی دارد.

این مجری خوش‎چهره و خوش صدای سیما ادامه داد : اوایل اجرای برنامه‎های پزشکی محور برخی از همکاران و بچه‎های صدا و سیما پس از برنامه دفترچه بیمه خود را به من می‎دادند تا برایشان مهر کنم و این به دلیل آن بود که فکر می‎کردند من پزشک هستم.

فهیم افزود : هر چند خیلی‎ها به من به اشتباه "دکتر" می‎گویند اما به صراحت همیشه به آنها می‎گویم که من "دکتر" نیستم.

گفتنی است در صدا و سیما مجریان متعددی با مدرک دکترای دامپزشکی و کاردانی دامپزشکی مشغول اجرای برنامه‎های مختلف هستند.

شاخص‎ترین مجری دامپزشک صدا و سیما دکتر محمد نظری است که اجرای برنامه "به خانه برمی‎گردیم" و "خانه مهر" در شبکه پنج و جام جم را به عهده دارد.

دکتر جوان، دکتر شبکول، دکتر مجیدی و نظایر آنها هم از جمله دامپزشکانی هستند که اجرا و گویندگی برنامه‎های مختلف را در صدا و سیما بعهده دارند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
احسنت.

بعضی از نمایندگان مجلس از ایشان یاد بگیرند.
نظر شما
ادامه