کد خبر: ۹۳۳۱
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
شاید سنگین‎ترین بخش از جلسه پرحاشیه ششم تیرماه مجلس شورای اسلامی که مظلومیت جامعه دامپزشکی را به تصویر کشید جمله‎ای بود که نادران منتخب معترض به اعتبارنامه دامپزشک جوان مقابل نمایندگان ملت و روی آنتن زنده رادیو فرهنگ به زبان آورد...

حکیم مهر -  اعتبارنامه جنجالی دامپزشک جوان و منتخب مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی سرانجام تصویب شد.

صبح سه شنبه ششم تیرماه سال جاری جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دیرتر از موعد مقرر آغاز شد و پس از ساعتی برگزاری غیرعلنی جلسه، موضوع بررسی اعتبارنامه دکتر علی ایرانپور، دامپزشک راه یافته از حوزه انتخابیه مبارکه به مجلس شورای اسلامی در دستور کار مجلس قرار گرفت و تقریباً کل وقت جلسه روز سه شنبه را به خود اختصاص داد.

در نهایت پس از بحث‎های فراوان، 150 نماینده در رأی گیری موافقت خود را با ماندن دکتر ایرانپور در مجلس اعلام کردند و این در حالی بود که 107 نفر از نمایندگان رأی مخالف یا ممتنع به گلدان انداختند.

مظلومیت دامپزشکان / وقتی یک دامپزشک ، رشته تحصیلی خود را پنهان می‎کند!

شاید سنگین‎ترین بخش از جلسه پرحاشیه ششم تیرماه مجلس شورای اسلامی که مظلومیت جامعه دامپزشکی را به تصویر کشید جمله‎ای بود که نادران منتخب معترض به اعتبارنامه دامپزشک جوان مقابل نمایندگان ملت و روی آنتن زنده رادیو فرهنگ به زبان آورد.

وی در سخنان خود خطاب به دکتر ایرانپور گفت : ایشان در دفاع از خود بگویند چرا دکترای دامپزشکی را مخفی نموده و از عبارت جعلی "دکترای پیراپزشکی" هنگام تبلیغات انتخاباتی استفاده کرده‎ است؟!

واکنش سایت دکتر توکلی به تأیید اعتبارنامه دامپزشک جوان

سایت الف متعلق به دکتر احمد توکلی، نماینده مجلس و یکی از دو معترض به اعتبارنامه دکتر ایرانپور در واکنش به تأیید اعتبارنامه این دامپزشک جوان در یادداشتی به قلم جلیل محبی نوشت :

"بسمه‎تعالی
عجب! این واژه ای است که خیلی مواقع که هیچ اظهار نظری نمی توانی بکنی خود به خود به زبانت جاری می شود. بنده حدود چهار سال است که مدیر دفتر مطالعات حقوقی مرکز پژوهشهای مجلس شوارای اسلامی هستم. از ابتدای ورود به این سمت در پی استخدام چند نفر برای ثبات کاری در دفتر بوده ام. اکنون بعد از این مدت هنوز یک نفر را نتوانسته ام به صورت قطعی رسمی نمایم. گذشتن از موانع حراست وگزینش این افراد بعضاً
۲ سال طول کشیده است. جد اندرجد یک کارشناس حقوقی که تحصیلات حوزوی داشته و دانشجوی دکترای حقوق است را برای به کار گیری در یک سمت کارشناسی بررسی کرده اند. تحقیقات از محل زندگی، محل کار، محل تحصیل، دوستان دوران کودکی، نوجوانی، دانشگاه و ... همه گذرانده شده است. همه اینها انجام شده بعد اظهار نظر شده ایشان برای این سمت مناسب نیست آن هم بدون آنکه بگویند چرا و به چه علت!!
آن بالا چه خبر است؟ هیچ! یک نفر با محکومیت قطعی به ربودن مال غیر نماینده ملت ایران است!! کجا می رویم؟ اشکال کجاست؟ چرا کسی هیچ کاری برای این قوانین نا کار آمد انتخاباتی نمی کند؟ بنده به عنوان یک کارشناس حقوقی اعلام می کنم این قوانین انتخاباتی قطعاً معضلی برای نظام است و تا وقتی که اصلاح این قوانین به دست خود ذی نفعان باشد هیچ گاه اصلاح نخواهد شد. لازم است مقامات مسئول در قانون اساسی فکری در این زمینه بکنند."

گزارش شعبه بررسی کننده و کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه ایرانپور به مجلس

در جلسه علنی امروز، ابتدا عبدالرضا عزیزی سخنگوی کمیسیون تحقیق از تأیید اعتبارنامه علی ایرانپور از حوزه انتخابیه مبارکه در جلسه روز 21 خرداد ماه سال جاری خبر داد.

سپس جعفری سخنگوی شعبه 13 که رسیدگی به اعتبارنامه ایرانپور را پیش از این در دستور کار خود داشته به بیان ادله و مستنداتی که از سوی شورای نگهبان و هیأت نظارت بررسی شده بود پرداخت و اعلام کرد که از نظر این قانونی بررسی این مستندات به ما مربوط نبوده است.

وی اعلام کرد : آنچه باعث شد شعبه با اکثریت آراء اعتبارنامه آقای ایرانپور را رد کند، محکومیت جزایی ایشان در دادگاه مبارکه به تاریخ 11 اردیبهشت 91 بود و طبق آخرین مستندات هم این رأی در 27 خرداد 91 در دادگاه تجدیدنظر تأیید شده است.

نایب رئیس مجلس : ما هم متوجه ادله رد اعتبارنامه آقای ایرانپور نشدیم!

در حالی که اعتبارنامه دکتر ایرانپور پیش از کمیسیون تحقیق در شعبه بررسی کننده رد شده بود برخی از نمایندگان در جلسه امروز مجلس خواستار بیان ادله رد اعتبارنامه وی شدند. امری که مورد تأیید حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس و رئیس جلسه هم بود.

محمد قسیم عثمانی با استناد به ماده 70 آیین نامه داخلی مجلس در تذکری در همین رابطه گفت : سخنگوی شعبه بررسی کننده باید ادله رد اعتبارنامه آقای ایرانپور را بیان می کرد.

نماینده مردم بوکان در مجلس افزود : به طور طبیعی مدافع، کوچک نمایی و معترض، بزرگ نمایی می کند ولی سخنگوی شعبه باید با رعایت بی‎طرفی، به بیان نظرات و ادله شعبه بررسی کننده بپردازد.

وی ادامه داد : در سخنان سخنگوی شعبه بررسی کننده، متوجه دلیل رد اعتبارنامه ایرانپور نشدیم!

ابوترابی فرد که اداره جلسه را به عهده داشت با وارد دانستن تذکر عثمانی تأکید کرد : ما هم متوجه ادله رد اعتبارنامه ایشان نشدیم و من هنگام گزارش آقای جعفری (سخنگوی شعبه بررسی کننده اعتبارنامه) به ایشان تذکر دادم ولی سخنگوی محترم فقط به بیان چند جمله بسنده کردند.

نادران : در برابر اقدام آقای ایرانپور اعلام جرم می‎کنم / ایشان گناه کبیره مرتکب شده و بر آن اصرار کرده است

نادران به‌عنوان معترض به اعتبارنامه ایرانپور ضمن عذرخواهی از مردم مبارکه گفت: از اینکه مجبورم طبق وظیفه قانونی، دینی و انقلابی خود به اعتبارنامه یک منتخب اعتراض کنم متاسفم اما اگر یکی از این مستندات برای او وجود داشت باید از داوطلبی برای نمایندگی منصرف می‌شد.

الیاس نادران در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

وی با اشاره به مستندات دادگاه تجدیدنظر در مورد احکام علی ایرانپور تصریح کرد: وی به جرم عمدی سرقت چک به سه ماه و یک روز حبس تعزیری و رد مال محکوم شده که این حکم در تاریخ 7 اسفندماه سال گذشته با امضای دادستان مبارکه به رییس هیات نظارت شهرستان مبارکه تقدیم شد؛ زمانی که تایید صلاحیت‌ها به پایان رسیده بود اگر بلافاصله به شورای نگهبان می‌رفت رد صلاحیت وی محرز بود همچنانکه در موارد مشابه شورای نگهبان اقدام به تایید صحت انتخابات حوزه انتخابیه مربوطه نکرده است.

نادران خاطرنشان کرد: دو هفته پس از انتخابات علی ایرانپور از شاکی خود رضایت گرفته واز دادگاه تقاضا می‌کند حبس او به جزای نقدی تبدیل شود دادگاه نیز با این امر موافقت کرده اما این موضوع تاثیری درعنوان محکومیت ندارد و ایشان از نظر همه مراجع قانونی یک سارق عمدی بوده و دارای محکومیت کیفری است.

منتخب مردم تهران در ادامه اعتراض ایرانپور به اعتبارنامه جمعی از منتخبان تهران را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایرانپور در حرکتی واکنشی از حق قانونی خود به شکل غیرشرعی سوءاستفاده کرد و به اعتبارنامه من،آقای توکلی و 25 منتخب دیگر مردم تهران اعتراض کرد در حالی که این امر با اصل 40 قانون اساسی تعارض دارد و غیرقانونی است چرا که باعث می‌شود دیگران را از حق نمایندگی محروم کند چنانچه در مورد آقایان باهنر و ابوترابی برای رای گرفتن در خصوص هیات رییسه مشکلاتی ایجاد شد.

نادران، همچنین اقدام ایرانپور در اعتراض به اعتبارنامه منتخبان تهران را قابل تعقیب کیفری عنوان و خاطرنشان کرد: من نسبت به این کار از همین جا اعلام جرم می‌کنم و با توجه به اینکه این یک جرم عمومی است و نیازی به شکایت شاکی خصوصی ندارد دادستان می‌تواند آن را پیگیری کند و امیدوارم پیگیری نماید.

توکلی : کار آقای ایرانپور از مرحوم کردان هم شدیدتر است / واکنش یک نماینده به نام بردن از مرحوم کردان

احمد توکلی منتخب مردم تهران نیز در خصوص این موضوع با بیان این‌که وضعیت ایرانپور امروز از وضعیت کردان هم بدتر است، گفت: ‌در مجلس هشتم مرحوم علی کردان به دو دلیل ادعای داشتن مدرک و خلاف‌گویی استیضاح شد و اعتماد از او سلب گردید، اکنون در مورد آقای ایرانپور وضعیت بسیار بدتری حاکم است.

سخنرانی احمد توکلی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

وی افزود: البته برای این اعتراض خود متاسفم و خوشحال نیستم و از مردمی که با شناخت خود به آقای ایرانپور رای دادند و اکنون صحبت‌های ما را می‌شنوند عذرخواهی می‌کنم.

منتخب مردم تهران با بیان اینکه حکم قطعی کیفری محکومیت به سرقت چک در مورد آقای ایرانپور صادر شده است، گفت: این فرد علاوه بر داشتن چنین حکمی، در چندین موارد خلاف واقع و به دروغ برخی عناوین را در مجامع استفاده کرده است، این فردی است که اگر نماینده بشود قرار است به وزیران رای اعتماد بدهد و برای کشور تصمیم‌گیری کند.

توکلی با بیان اینکه در مورد آقای ایرانپور دو حکم قطعی دادگاه جمهوری اسلامی وجود دارد،‌گفت: بر اساس کارهایی که ایشان انجام داده و خلاف گویی‌هایشان، باید حق نمایندگی از او سلب شود، حال اگر ایشان توبه کنند، می خواهید به او رای دهید ولی اگر این اقدام انجام نشد بنده به شخصه به او رای نمی‌دهم.

در زمانی که توکلی نامی از کردان را در مجلس به میان آورد، یکی از نمایندگان در حالی که فریاد می‌زد گفت که چرا اسم کردان را می‌آورید، او درست است که فوت کرده اما خانواده و بچه دارد، چرا نام او را در این جلسه مطرح می‌کنید؟

اشتباه ایرانپور را نادیده بگیرید / ایرانپور هم سن و سال بچه های نادران و توکلی است / در نسبت دادن کلمه سارق انصاف داشته باشید

در حالی که دکتر ایرانپور دو برابر زمان معترضین وقت داشت تا از خود دفاع کند ترجیح داد بخشی از وقت خود را به دکتر حیدرپور بدهد.

عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا و یک عضو کمیسیون تحقیق نیز که در موافقت با تصویب اعتبارنامه ایرانپور سخن می‌گفت از نمایندگان خواست تا به اعتبارنامه ایرانپور رای مثبت دهند.

وی با اشاره به ماده 65 آیین‌نامه داخلی در مورد بررسی اعتراض نمایندگان به اعتبارنامه دیگر نمایندگان گفت:‌ طبق این ماده، اگر موضوعی در شورای نگهبان بررسی شده باشد دیگر محلی برای بررسی آن در مجلس وجود ندارد، بر همین اساس طبق اطلاعاتی که از شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات استان اصفهان دارم، احکام صادره در مورد آقای ایرانپور در خصوص سرقت و غصب قوانین شامل حال ایشان نمی‌شود.

حیدرپور با اشاره به اعتراض ایرانپور به اعتبارنامه حدود 25 نماینده تهران گفت: هنگامی که در 10 دقیقه پایانی وقت اعتراض به اعتبارنامه، به اعتبارنامه آقای ایرانپور اعتراض شده است ایشان بعد از اطلاع تنها چهار دقیقه وقت داشته تا تصمیم‌گیری کند به همین دلیل در تصمیم اشتباه به اعتبارنامه نمایندگان تهران، اعتراض می‌کند. بعداز اینکه ما چنین موضوعی را فهمیدیم به او گفتیم که اشتباه کرده و او نیز اعتراض خود را از اعتبارنامه نمایندگان تهران پس گرفت.

این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطرنشان ساخت:‌ اعتراضی که ایرانپور نسبت به اعتبارنامه آقای نادران و توکلی نیز مطرح کرد بدون مشورت با ما صورت گرفت، مطمئنا این کار را هم رد می‌کردیم، ایشان نیز تا تصمیم گرفت که اعتراض خود را پس بگیرد پرونده اعتبارنامه آقای نادران و توکلی به مسیر کمیسیون تحقیق رفت.

نماینده شهررضا و هم استانی ایرانپور منتخب مبارکه که اعتبارنامه وی مورد اعتراض دو نماینده مجلس قرار گرفت از نمایندگان خواست تا اشتباه ایرانپور را ببخشند و اعتبارنامه وی را تصویب کنند.

 وی افزود : اطلاعاتی که من می توانم از قول دوستان در هیئت نظارت اصفهان و شورای نگهبان بدهم این است که دو محکومیت ایرانپور در شورای نگهبان و هیئت نظارت رسیدگی شده است و این موضوعی بوده که آنها کاملا به آن واقف بوده اند.

حیدرپور ادامه داد: موضوع چک نیز که کلمات سارق و سرقت درباره آن بکار برده شد و گفته شد گناه کبیره است ، من در جریان موضوع آن هستم. این موضوع یک دعوای پولی بین آقای ایرانپور و یک فرد حقیقی در شهر مبارکه بوده که ما میانجی گری کردیم تا موضوع حل شود و نهایتا آن دو با هم توافق کردند و طرف مقابل رضایت داد و حکم دادگاه باطل شده است.

انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
0
0
من هم به نوبه خود به دکتر ایرانپور تبریک میگم
امیدوارم شاهد ورود دامپزشکان بیشتری به مجلس باشیم
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
0
0
بعنوان یک جوان امیدوارم دکتر ایرانپور و همه ما جوانان به چنین مسائلی بعنوان یک درس جهت افزایش تجربه مان نگاه کنیم و نیز به عنوان یک دامپزشک معتقدم قبل از تبریک ما به دکتر ایرانپور، باید ایشان از دامپزشکان عذرخواهی کنند که با مخفی کردن عنوان رشته خود چنین مسائلی که خلاف مصالح دامپزشکی(مظلوم) است رخ داد ..
همكار دامپزشك
|
-
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
0
0
رشته دامپزشكي از كاربردي ترين رشته هاست و انسان را به مجموعه اي از علوم و فنون آشنا ميكند.فرد فارغ التحصيل اين رشته در زمينه بهداشت دام،بهداشت محيط و بهداشت غذ صاحب نظر است و با طيف وسيعي از افراد جامعه در ارتباط است.دام سالم غذاي سالم و انسان سالم شعار دامپزشكان است. بنده خودم در يكي از شهر هاي اطراف تهران مشغول كار باليني هستم و به لطف خدا در منطقه توانسته ام به خاطر تعامل با مردم و دامداران خرده پا. به موقعيت اجتماعي خوبي برسم و شايد هم به فكر كانديداتوري افتادم!!!. متاسفانه در مورد اين موضوع مشكل از خود ايشان بوده است.آقاي دكتر ايرانپور!!! شما به چه حقي رشته خود را كه بايد باعث سربلندي شما باشد پنهان كرديد.از دكتر منادي ياد بگيريد ايشان هم دامپزشك هستند و به هيات رييسه هم راه يافتند و پست مهمي هم در دانشگاه آزاد گرفته اند.واقعا جاي تاسف عميق دارد. البته اميدوارم درس بزرگي گرفته باشند.دامپزشكي رشته ارزشمندي است.هم اعتبار دارد و هم پول و هم اهميت وسيع چه در داخل كشور و چه در خارج.منتها عرضه مي خواد كه در اين صنف موفق باشي.....
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
0
0
فقط می تونم بگم متاسفم !
همین
همکار دامپزشک2
|
-
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
با سلام.
ضمن تبریک به آقای دکتر ایرانپور و آرزوی موفقیت برای نمایندگان محترم دامپزشک مجلس، متاسفانه خیلی ها از دامپزشکی فقط پیشوند ((دکتر )) را دوست دارند. بنده خودم شاهد بودم خود دکتر منادی در زمان پیش از انتخابات، در وبسایت شخصی شان ، دامپزشک بودن خودشان را ....... {اعلام نکرده بودند} !!!!!!!!!!
دوستان بزرگوار، آیا کاستن از آلام حیوانات و داشتن توانایی علمی در این باب، جای مخفی کاری دارد؟
آیا داشتن توانایی علمی در باب تضمین سلامت بهداشتی گوشت و فرآورده های حاصل از آن مایه ننگ و عار است؟
بسیار بر وضع نگرش جامه ایرانی بر جایگاه رفیع دامپزشکی متاسفم!!
دامپزشک
|
-
|
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
کاش ............. نمی ماند.
کاش شما به جای این همه تبلیغات بیهوده و خبرهای بی ارزش لااقل می نوشتید که این بی احترامی و توهین چند باره به دامپزشکان از جانب همکاران تحملش دشوارتر است.
وایشان موظفند به عذرخواهی!!!!
.........................................!!!!
همکار
|
-
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
آقای دکتر ایرانپور،شما موظف هستید از همه دامپزشکان عذرخواهی کنید.امیدوارم از همه مسائل پیش آمده درس عبرت بگیرید و برای جبران مافات و سربلندی کشور و اعتلای حرفه مقدس دامپزشکی تلاش کنید.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
من به دکتر لطفی زاده تبریک می گم مثل اینکه به این آقا خیلی علاقمند هستند!!!!!!. و خدمت آقای دامپزشک باید عرض کنم ورود این افراد هیچ تاثیری برای جامعه دامپزشکی نخواهد داشت خیالتان راحت.
دامپزشک استان فارس
|
-
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
اقای دکتر ایرانپور.........


ضمن عرض تبریک به جنابعالی،خواهشمند است در جهت جبران اعمال صورت گرفته به دلیل کتمان مدرک دکترای دامپزشکی که باعث رنجش همکاران شده است بیایید برای جبران ،هم اکنون که در کرسی نمایندگی قرار گرفته اید تمام تلاش خود را در جهت اعتلای حرفه دامپزشکی به کار گیرید... خواهشا سایر همکاران دامپزشک هم از دکتر ایرانپور دفاع کنید ...بیایید با همدیگر خوب باشیم تا اهمیت حرفه مان را به دیگران بشناسانیم من الله توفیق..دامپزشک فارس
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
من هم به سهم خود به دکتر ایرانپور تبریک گفته و امیدوارم همیشه مصمم و استوار در مقابل تمامی مشکلات بایستند و از حق خود و دیگران بخصوص قشر دامپزشک در مجلس دفاع کنند و بقیه اعضاء هم از این مسئله درس گرفته و در مقابل زور گویی بعضی از ریاستهای اجباری و انتصابی بایستند.
دامپزشک
|
-
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
واقعا متاسفم از اینکه فردی که دامپزشک است عنوان خود را مخفی می کند و کسی که محکومیت دارد به عنوان نماینده مردم انتخاب می شود.
به قول اقای توکلی اون بالاها چه خبر است!!!
بیجاره مردم.
سخنی با حکیم مهر:
ایشان فردی نیست که بشود برای حمایت از دامپزشکی ........
همکار دامپزشک
|
-
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
0
0
اینکه ایشان شایستگی ورود به مجلس را دارد یا نه در حوزه اظهار نظر من نیست! ولی اینکه ایشان شایستگی ماندن در جامعه زحمتکش و فهیم اطبا دامپزشک را داشته باشد شک دارم... و بسیار برای ایشان و همه کسانی که بی توجه به دیگران حرفه ای را ......... متاسفم. ..... ................ لطفا عزیزانی که نظر به ........ از دامپزشکی را دارند رای موافقم را در ادامه مطالب ارسال فرمایند متشکرم
ناشناس
|
-
|
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
0
0
Jarian e ......... yani aftabe lagan 7 dast.sham nahar hich chi
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
0
0
......... اونهایی که .... و تبریک به ..... مثل {دکتر} ایرانپور می نویسند! واقعا ....... هستین! اخه ....... جز اهانت چی به دامپزشکی کرده که تبریک میگید ...؟
همکار دامپزشک
|
-
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
0
0
بیننده محترم با عنوان همکار دامپزشک / با سلام و احترام و تشکر از بازدید شما - تلخیص بخشی از نظرات ارسال شده ارتباطی با جسارت داشتن ندارد. در مطلب شما عبارتی بود که با شأن کل جامعه دامپزشکی تناسب آنچنانی نداشت و از سویی دعوت به موضوعی در انتهای مطلب فرموده بودید که مصداق تشویش اذهان عمومی است. یقیناً قانون بهترین میزان است و باید به آن گردن نهاد حتی اگر نقص داشته باشد. بنده هم به عنوان یک دامپزشک به جناب آقای دکتر ایرانپور معترض هستم که چرا از عنوان پیراپزشک بجای دامپزشک استفاده کرده اند و امیدوارم ایشان همانطور که سایرین فرموده اند عذرخواهی نمایند یا به نحوی مؤثر این خطا را جبران فرمایند لیکن از سوی دیگر به قانون هم باید احترام گذاشت و وقتی اعتبارنامه منتخبی در مجلس تأیید شد نباید در مقابل آن ایستادگی کرد. با تشکر مجدد از بازدید شما - مدیرمسئول حکیم مهر


آقای لطفی زاده شما که همه حرفها را سانسور میکنید لا اقل 2باره بخوانید ببینید آیا چیزی باقی میماند که بشود از آن مطلب فهمید؟.... ؟!! شما که جسارت انتقاد گذاشتن ندارید پس سایتتان را ببندید... مگه من فحش نوشته بودم یا توهین کرده بودم که شما متن مرا سانسور کردید؟؟! ضمنا ........... است چون به جامعه بزرگی جسارت کرده!
گلچین
|
-
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
0
0
زمانه چرخید وبازه ها کوتاه شد..... از تجربه خارج شده.امیدوارم غیور جوان مردان مومن وخدا شناس امروز که مسئولان آینده کشورند با شعور و درک عملها وعکس العملهای مسئولان امروزی، آینده وطنمان را درخشان کنند.....................
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
0
آقای دکتر ایران همکار با جسارتی هستید و من شخصا به شما افتخار می کنم .لطفا در قسمت .... سازمان دامپزشکی ذره بین گرم و تیز بین بگذارید و ببینید که طی سالیان گذشته چه کار هایی که نشده در این قسمت از سازمان .مواظب باشید سفر برزیل شما را مجبور به چشم پوشی نکند .
دکتر خسروی
|
-
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
0
باعث تاسفه که یک نفر مدرک خودشو پنهان کنه.
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
0
0
دوباره دکتر مرتضوی برزیل گفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
اخه چه ربطی داره فکر کنم حرف چغندر سیب زمینی هم که بیاد دکتر مرتضوی برزیل را وسط میکشه اخه .... تا چه حد؟؟!!!
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
0
0
دکتر ایرانپور فرد باسواد ومتدین وانقلابی هستند ،وحالا مدرک دامپرشکی خودرا عنوان نکردند دخلی در بقیه تلاشهای وی در زمینه های مختلف ندارد ایشون خدایی در طول چند سالی که نماینده مردم شریف مبارکه بودند زحمات زیادی کشیدند ....در مورد فرد با ایمان وباسوادی مثل اقای ایرانپور این قضاوتها منسفانه نبست
نظر شما
ادامه