کد خبر: ۹۳۴
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
من اینجا صریحاً اعلام می کنم که با افزایش بی رویه دانشکده های دامپزشکی مخالف هستم و این نه تنها موضع من بلکه موضع کل دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است. چون این افزایش بی رویه تنها جنبه سیاسی دارد!...

گفتگوی مفصل و صریح حکیم مهر با دکتر پرویز تاجیک

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران

----------------------------------------------------

دکتر تاجیک :

-           آدم انتقادپذیری هستم

-          رئیس دانشگاه تهران برنامه و تیم من را پسندید

-          دانشکده را می خواهیم به سمت جهانی شدن ببریم

-          یکی از شاخص های ارزیابی اساتید دانشجویان هستند

-          باید دانشجوی خارجی بگیریم

-          دانشجوی خارجی بیاوریم جزوه نویسی حذف می شود!!!

-          اگر دلیلی دارند که فضای دانشکده پلیسی شده بگویند

-          افزایش بی رویه تعداد دانشکده ها جنبه سیاسی دارد!

-          از 130 نفر تنها 80 نفر در دانشکده ثبت نام کردند

-          تدریس در دانشگاه آزاد از نان فروشی اساتید بهتر است!

-          هر نامه ای مربوط به استقلال دامپزشکی بوده من امضاء کرده ام

-          به نظرم داریم دانشجوی کارشناسی ارشد می گیریم ولی باید اینو از معاون آموزشی بپرسید!!!

-          بحث مراقبت بعد از جراحی باید به دانشجویان آموزش داده شود

حکیم مهر : آقای دکتر ضمن تشکر از وقتی که در اختیار نشریه حکیم مهر قرار دادید عرض می‌کنم که مشی این نشریه انتقادی است و لذا اجازه می‌خواهم سؤالات را شفاف و صریح بپرسم و امیدوارم همینطور هم پاسخ بفرمایید.

خواهش می‌کنم. اشکالی ندارد. هر سؤالی دارید راحت بپرسید.

حکیم مهر : مختصر خودتان را معرفی می فرمایید؟

 

بسم الله الرحمن الرحیم. من سال 1364 فارغ التحصیل شدم. ورودم سال 56 و علت تأخیر در فارغ التحصیلی هم تعطیلی دانشگاهها و مسائل بعد از انقلاب بود. بعد به عنوان مربی و هیأت علمی استخدام شدم. 4 سال مربی بودم. بعد امتحان بورس دادم و قبول شدم ولی متأسفانه خیلی از جاها نشد وارد شویم و از ما خیلی وقت گرفت و بورسیه پیدا نشد. بعد از سه چهار سال توانستم مجدداً امتحان بدهم و برای بورس ژاپن در سال 68 پذیرفته شدم و به ژاپن رفتم. چهار سال و نیم تحصیلاتم در دانشگاه اوکایاما طول کشید. شش ماه زبان خواندم و یک سال هم دوره Research داشتم. سپس وارد دوره PhD شدم و با گرایش بیوتکنولوژی تولید مثل در عرض سه سال این دوره را گذراندم.

 

حکیم مهر : در دفتر کارتان و روبروی شما عکس رؤسای قبلی دانشکده نصب شده است. می‌دانید چندمین رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران هستید؟

فکر کنم نوزدهمی یا بیستمی باشم. این عکسها را جلویمان گذاشته ایم که بدانیم مدیون چه کسانی هستیم تا دانشکده به وضع امروز رسیده و باید خیلی محکم آنرا حفظ کنیم (با اشاره به تصویر امام خمینی و مقام معظم رهبری که بالای سر ایشان نصب شده بود) و در عین حال هم حواسمان هست که زیر سایه چه کسانی هستیم و باید کارمان را انجام دهیم.

حکیم مهر : از چه سالی رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران هستید؟

از سال 1384 رئیس دانشکده هستم و قبل از آن هم 4 سال معاون پژوهشی دانشکده بودم.

حکیم مهر :  از میان رؤسای قبلی که تصاویرشان اینجا نصب شده با کدامیک هم دوره بوده اید؟

با آقای دکتر قمصری (رئیس قبلی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران) هم دوره بوده ام.

حکیم مهر : و کدامیک از اساتید شما بوده اند؟

آقایان دکتر کیایی ، دکتر راد ، دکتر بابامخیر و دکتر فقیهی بوده اند و آقای دکتر زهری هم بعد از ریاستشان اینجا ماندند و سپس ما دانشجو شدیم.

حکیم مهر : ماهها است که صفحه پیام رئیس دانشکده در سایت اینترنتی دانشکده دامپزشکی خالی است و در صفحه اختصاصی شما هم راه ارتباطی نظیر آدرس ایمیل یا تلفن و غیره ذکر نشده است! چرا پیامتان را نمی گذارید روی سایت؟!

(با خنده) چشم! حق با شما است. ایمیل و غیره دارم و کامل تر از خیلی افراد دیگر است. اما چشم ... تقصیر خود اینجا است. فرمایش شما درست است و آدم انتقادپذیری هم هستم. هفته بعد حتماً روی سایت می‌گذارم. البته من به صرافت هم بوده ام ولی با توجه به اینکه متن انگلیسی‌اش مهم است و به بعضی دوستان گفتم کمک کنند که پیامی تهیه شود که اگر از خارج کشور خواندند مشکلی پیش نیاید. چون من ژاپن درس خوانده ام و پیام ژاپنی خیلی خوب می توانم بنویسم اما تابحال آنهایی که انگلیس درس خوانده اند متأسفانه تابحال کمک نکرده اند ولی ان شاء الله هفته بعد این پیام را حتماً خواهید دید.

حکیم مهر : یک دوره چهار ساله از ریاست شما سپری شده و اکنون دوره دوم ریاستتان آغاز شده است. یکی از بحث هایی که در محیط دانشکده التهاباتی بوجود آورده بود موضوع انتخاب رئیس دانشکده بوده است. مطابق آنچه ما شنیده ایم ظاهراً در رأی گیری بعمل آمده از اساتید دانشکده شما در مقابل دکتر حسینی رأی کمتری کسب کرده ولی در عین حال مجدداً به ریاست دانشکده منصوب شده اید. چرا به رأی اساتید احترام نگذاشته اید و نتیجه را نادیده گرفته اید؟!

من نادیده گرفته‌ام؟ شما اول باید سؤال کنید انتخاباتی برگزار شده است یا نه؟

حکیم مهر : شما پاسخ این سؤال را هم بفرمایید!

شما دارید قصاص قبل از جنایت می کنید! ریاست دانشکده انتصابی است و نه انتخابی! رئیس دانشگاه تهران می تواند این انتصاب را به افراد دیگری تفویض کند. از تمام رؤسای قبلی دانشکده تنها کسی که انتخابی بود آقای دکتر قمصری بود و بعد هم بنده بودم. لذا انتصابی بودن مخصوص این دوره جدید نیست و قبلاً هم سابقه داشته است. این دوره هم رئیس دانشگاه گفتند سه نفر را به من معرفی کنید که برای ریاست دانشکده شایستگی دارند.

حکیم مهر : به چه کسانی گفتند؟

به همه هیأت علمی دانشکده گفتند و از همه خواستند که اسم و فامیل خودتان را هم بنویسید. پس انتخابات معنا ندارد. در انتخابات باید رأی مخفی باشد. ضمناً یک هفته هم به افراد فرصت دادند که اینکار را انجام دهند. حالا کاری ندارم چه کسانی چه کارهایی کردند و با زور از بعضی امضاء گرفتند که من اصلاً به اینها کاری ندارم.

حکیم مهر : از نامه‌ای خبر دارید که هفتاد نفر از اساتید دانشکده امضاء کرده بودند که اصلاً با این روند انتخابات نمی خواهیم و ریاست دانشکده انتصابی باشد؟!

بله

حکیم مهر : پس تأیید می‌کنید؟

نه ! من می گویم پس انتصابی بودن را قبول داشتند.

حکیم مهر : نخیر! منظورشان این بوده که اگر انتخابات برگزار می شود باید به رأی اساتید احترام گذاشته شود وگرنه رئیس دانشگاه مستقیم فرد مورد علاقه خود را منصوب کند!

هیچ وقت انتخابات نبوده! رئیس دانشگاه گفته سه نفر را به من معرفی کنید. از بین همان سه نفر هم یکی را انتخاب کرده و بر خلاف نظر اساتید هم عمل نکرده است! مسئله بعدی هم این است که در زمان انتخاب افراد برنامه ارائه می دهند. ما هم برنامه خودمان را به رئیس دانشگاه ارائه دادیم. آقای رئیس دانشگاه هم بعد از اینکه این برگه ها را بردند و معلوم شد که چه کسانی حائز شر

انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا افشار
|
-
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۴
1
0
با سلام .سیاست یک بام و دو هوای ایشان جالب است.از یکطرف تعطیلی.از طرف دیگر نوبت دوم؟؟؟؟؟
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۵
2
0
بسيار متاسفم كه رئيس يك دانشكده به اصطلاح مادر (كه البته با سو مديريت امثال ايشان، اين مادر يائسه شده!!) به خود اجازه مي دهد به دانشگاه هاي ديگر بگويد بي سواد پرور، ايشان هم به دانشگاه ها و هم به دانشجويان توهين كرده است. مگر خودشان با رانت از ژاپن بي سواد پرور تخصص نگرفته اند؟!! . ضمنا اگر اين دانشگاه ها بي سواد پرور هستند، همين اساتيد دانشگاه تهران هستند كه با كله و ميل وافر به حق التدريس، در آنها تدريس مي كنند. براي دانشگاه مادر كه چنين مسوليني دارد متاسفم
هیئت علمی
|
-
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۸
0
0
جناب آقای دکتر تاجیک علاوه بر سر و سامان دادن زیر زمین دانشکده، اقدامات فراوان دیگری را نیز انجام داده اند که به شرح زیر می باشد:
1- ارتقاء یافتن ریاست دانشکده به عنوان فرمانده بسیج دانشگاه و استفاده از خدمات ویژه آن جهت پیشبرد امور مدیریتی دانشکده
2- بردن دانشجویان تخصصی در زیر زمین دانشکده و قرار دادن آنها در اتاقهای زیر زمین به صورت فشرده و انفکاک جنسیتی و انفکاک از اعضای هیئت علمی گروههای مربوطه
3- تقویت خصوصی سازی از طریق تأسیس آزمایشگاههای اختصاصی برای خود و همفکرانش، جون دکتر د، دکتر ه و......
4- انتصابی کردن نمایندگان هیئت علمی در هیئت ممیزه برای اولین بار در تاریخ دانشکده (انتصاب دکتر مخبر به جای آقای دکتر حسینی که بیش از 90% آراء اعضای هیئت علمی را کسب نموده بود)
دهقان رستمی
|
-
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۰
0
0
دوستان توجه داشته باشند که این اقدامات زیر زمینی آقای دکتر تاجیک با هماهنگی و دستور دامپزشک شورایعالی انقلاب فرهنگی (دکتر مخبر دزفولی) و با صدور مجوز آقای فرهاد رهبر انجام پذیرفته است و مو لای درزشان نمی رود
یک دانشجو
|
-
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۰
0
0
آقای دکتر تاجیک، آیا شما هم مجبورید نان فروشی کنید که به طور نیمه وقت (یا پاره وقت) در دانشگاه آزاد گرمسار استخدام هستید)
علی بشری
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
0
0
دانشگاه تهران باید به این رئیس افتخار کند !!!
میم الف کاف الف
|
-
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۳
0
0
وضع نا به سامان امین آباد ، مردآباد ، وضع شهریه ها ، وضع علمی اساتید دانشکده ، وضع امکانات کلاس ها ، وضع برخورد با دانشجویان خود دانشکده ، جولان دادن خارج از قانون به بسیج به عنوان یک تشکل دانشجویی و کرایه دادن تمام امکانات ار قبیل زمین ورزشی و خود دانشکده و حتی مسجد دانشکده!!! و ...(لیست بلند بالایی است جا نمی شد)
انتظار مدیریت متحول کننده را از ما گرفته که هیچ! انتظار یک مدریت معمولی را هم نداریم!!!
یک هیأت علمی
|
-
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
0
0
به نام خدا

می خواستم ضمن تشکر از انتقاد ها، این نکته را عرض کنم که برخورد منصفانه و سازنده امری است مثبت، و نشان از تعادل روحی و روانی و شخصیت فرد دارد.

مسایل دانشکده برخی جنبه ساختاری دارد که از سالها پیش از رئیس محترم فعلی دانشکده وجود داشتند. بنابراین اینکه مسئولیت همه وضع موجود را بر گردن ایشان بیندازیم دور از انصاف و عدالت است.

در مورد کرایه دادن ها بد نیست به فردی که برخورد جناحی و سیاسی در گفته هایش مشخص است یاد آوری شود (چون بعید به نظر می رسد که ندانند!) معاونت محترم اداری مالی دانشکده مفتخر به عضویت در جنبش .... هستند و در هنگام انتخابات آشکارا و با احساس مسئولیت تمام از نشان .... استفاده می کردند!!!

وضع امین آباد از نگاه هر منصفی پس از انتخاب رئیس جدید آن یعنی آقای دکتر رضاییان از آن حالت فاجعه بار که گاو ها در حال تلف شدن از گرسنگی و شدت کاشکسی بودند و موسسه به تمام معنی در حال فروپاشی بود، بسیار بهتر شده است.

وضعیت بیمارستان محمد آباد کرج در زمان تمام مدیریت های دانشکده از هر جناح و سلیقه ای همین بوده که هست. زیرا مشکلات آن ساختاری است و رفع آنها یک همت جمعی از هر سلیقه و جناح را می خواهد.

آیا در زمان آقای دکتر حسینی رئیس محترم اسبق دانشکده و از مسئولان فعال ستاد انتخاباتی آقای ..... همین اعتراضات در رابطه با این بیمارستان نبود؟

چرا انسان باید به جایی برسد که برای سرکوب طرف مقابل خود حتی از رعایت ساده ترین نکات اخلاقی اجتناب کند.

امید است که به جای استفاده از منطق سیاه یا سفید مطلق تلاش شود که واقع بینانه نکات مثبت هر کس را که بود ذکر کنیم تا تشویقی باشد برای او و دیگران و نقاط منفی را هم مطرح کنیم نه به قصد تخریب، بلکه به جهت اصلاح و برطرف کردن اشکالات.

با آرزوی موفقیت
حکیم مهر
|
-
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
0
0
(پاسخ به یک عضو هیأت علمی) : لطفاً از طرح مباحث سیاسی بپرهیزید. با تشکر
nima
|
-
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
از اينكه با آقاي تاجيك همكارم شرمندم
ايشان به همه توهين كرد بيسواد خانه دانشگاه شماست
دانشجو
|
-
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۵
0
0
خیلی انتقاد پذیر هستید!!!!!!!!!!! دیدیم چطوری رییس شدید......
دانشجوی دامپزشکی تهران
|
-
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۵
0
0
این مطالبی که آقایان در ذکر خیر و برکات حضور دکتر تاجیک فرمودند، فقط مصرف خارج از دانشگاهی دارد، دانشجویان دانشکده دامپزشکی به خوبی می دانند که سیاست رعب و وحشت در دانشکده، پولکی کردن دانشگاه و........ همه همه از برکات حضور دکتر تاجیک است، بسیار متاسفم که اساتید به فرد دیگری رأی می دهند اما ایشان همچنان بر مسند قدرت تکیه زدند و به قدم زنی در راهروهای دانشکده و ایستادن جلوی درب غربی دانشکده جهت زیر نظر گرفتن همه امور!!!!!!!!!! ادامه می دهند. امیدوارم دانشکده توسط افرادی اداره شود که اساتید و دانشجویان به آن شخص و برنامه هایش اعتقاد دارند نه ایشان!
دانشجو دامپزشکی تهران
|
-
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۵
0
0
دکتر تاجیک به همراه تیم خود در دانشکده یعنی آقایان دکتر قمصری، دکتر رستمی، دکتر وجهی و دکتر دهقان نه تنها بر دانشکده دامپزشکی حکمرانی می کنند ، بلکه به همراه دکتر رهبر زمام امور دانشگاه تهران را نیز بر عهده دارند! خیلی تأسف بار است افرادی که ............. سودای ریاست بر دانشگاه تهران را در ذهن می پرورانند... اگر خلاف این است از دانشجویان و اساتید نظرخواهی کنید، کمااینکه ایشان به نظرخواهی هم بی توجه هستند.
بابک قاسمی پناهی/ دانشجوی دکترای تخصصی
|
-
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۶
0
0
به نظر بنده جناب آقای دکتر تاجیک با اعمال سیاست های آینده نگرانه خویش، دانشکده را به سوی جهانی شدن پیش می برند. یک مسئله بسیار مهم ایجاد قطب های علمی دانشکده توسط ایشان می باشد که باعث بهبود روابط بین دانشکده و دانشگاه های داخل و خارج گشته است. دانشکده مدیون زحمات این استاد عالیقدر است.
محمد مهدي
|
-
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
0
0
ايشان از آشنايانه بنده هستند و اين را با يقين ميگويد براي اخذ دكترا بسيار تلاش كرده اند و به هرجايي كه امروز رسيده اند با سعي و تلاش و زحمت بوده است و استحقاقش را داشته اند و در مديريت ايشان هيچ ترديدي نيست
نیما
|
-
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
0
دوست عزیز آقای قاسمی پناهی این تعریف ها واقعا در شان دکتر تاجیک هست یا به خاطر اینه که استاد راهنماتونه و میخواید هواتونو داشته باشه؟
دانشجو
|
-
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
دکتر بابک قاسمی پناه ، هر کس تو دانشکده به جای شما بود باید هم تعریف میکرد، دکتر تاجیک به عنوان استاد راهنما .......... ! خوب باید هم طرفداری کنید!!!!!!! اگر غیر از این می گفتید من تعجب میکردم. لطفا........
یک دانشجو
|
-
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
0
0
دکتر قاسمی؟ شما چرا آخه؟!...
دانشجو
|
-
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۵
0
0
تمام دانشجویان دانشکده دامپزشکی تهران میدانند که ....................................... واقعآ برای دانشکده متاسفم.......
پ.م داشجوی دانشکده
|
-
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۱
0
0
در دوره ی ریاست ایشان یکسری کارهای ساختاری انجام شده لیکن بزرگترین مشکل این رییس ایجاد محیط رعب و وحشت بین دانشجویان هست که حتی اجازه ی یک انتقاد را از دانشجو دریغ می کند مگر دانشجویان .........!!!!!
دومین مشکل ایشان داشتن ادبیاتی ....... و دور از شان یک استاد در برخورد با دانشجو هست.
از اقدامات مفید وی بازسازی ساختارهای فرسوده ی دانشکده و بیمارستان ها می توان اشاره کرد.
دانشجو دوره تخصصی
|
-
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
0
0
............................ اما بهتر بود قبل از رفتن حداقل در این صفحه از همه حلالیت می طلبیدید... من به عنوان یک دانشجویی که در حقم اجحاف ......، ............ باشد که در محضر الهی خداوند متعال داد مظلومان را بستاند.
از شما مدیریت سایت خواهش می کنم که عین مطلب را بگذارید.
دانشجو
|
-
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
0
0
آیانوشتن در مورد اینکه ........ به کربلا رفتند، احتیاج به سانسور دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا لازم نیست که این افراد از عدم رضایت دانشجویان مطلع شوند؟ آیا شما به اطلاع رسانی معتقدید؟
س.ا.م
|
-
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
0
0
بنام خدا
بنده بيش از 10 سال است که در دو مقطع دکترای عمومی و دکترای تخصصی در دانشکده دامپزشکی مشغول تحصيل هستم. بسياری از مشکلات مطروحه در مصاحبه و از سوی دوستان (مانند عدم وجود بيمار و يا بازنگری دروس و ...) ارتباطی به مديريت جناب آقای دکتر تاجيک نداشته و به نظر می رسد اين مسائل ريشه ای و ساختاری باشد و برای حل ان به نيرو و زمانی بيش از يک مدير نياز باشد. در مورد دامپزشکانی که در مديريت دانشگاه نقش دارند به نظر می رسد شخصی که پيغام گذاشته بود از دانشکده ديگری باشد. چون به هر حال اين به نفع دانشکده است که در سيستم مديريت دانشگاه نفوذ بيشتری داشته باشد. بخصوص که اين افراد همچون دکتر رستمی، دکتر قمصری، دکتر دهقان و دکتر وجهی در زمينه کاری خود نيز از بهترين کلينيسينها و اساتيد دانشکده محسوب می شوند و مؤيد اين مطلب اذعان دستياران تخصصی رشته های مربوطه است.رسيدگی به ظاهر دانشکده مانند مرتب نمودن فضای سبز، سر و سامان دادن به زيرزمين دانشکده، نوسازی برخی بخشها، نوسازی بيمارستان دام کوچک و ....از جمله مواردی است که سردبير محترم حکيم مهر (جناب اقای دکتر لطفی زاده) با وجود فارغ التحصيلی و دور بودن از فضای دانشگاه می توانند خود به آن اعتراف کنند. که اين کارها همگی در مدت مديريت دکتر تاجيک اتفاق افتاده است و البته بسياری از خدماتی که در زمان ايشان اتفاق افتاده نياز به تعميق بيشتر و حضور مستمر در دانشکده دارد...
س.ا
|
-
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
0
0
جناب آقای دکتر لطفی زاده مدير مسؤول حکيم مهر هستند که به اشتباه سردبير ذکر کردم.
دانشجو
|
-
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
0
با سلام,

1.به نظر بنده هم که از دانشجویان دوره تخصصی هستم و دوره عمومی نیز در دانشگاه تهران تحصیل نمودم، حضور آقایان در سمت معاونین و مدیرکل دانشگاه تهران را به هیچ وجه فرصت تلقی نکرده، چراکه بارها دیده و شنیده ام که آقایان کمک به دانشجویان دانشکده دامپزشکی را، نوعی پارتی بازی تلقی می نمایند و حتی از انجام کوچکترین کار معمول سر باز می زنند.( خود به چشم دیده ام) پس این امر فرصت نیست. و بهترین کلینیسین بودن این آقایان با وجود مشغله اداری دردی از دانشجویان دوا نمی کند، چراکه تدریس به دانشجویان وقت می خواهد که آقایان رییس ، معاون و مدیرکل ندارند!
2. به لطف حضور دکتر تاجیک دانشکده دامپزشکی تهران به مدرسه غیر انتفایی تبدیل شده و شما نمونه آن را می توانید از دانشجویان دوره عمومی دوره شبانه و دستیاران تخصصی نوبت دوم بیابید، که در این وضعیت اقتصادی باید چه پول هنگفتی بپردازند.
3. با این پولی که از بچه ها گرفته می شود ، خوب بد نیست که یه مقداری از آن خرج شود، اما سوال من این است آیا این پول خرج تعمییر اتاق اساتید شده؟ آیا این پول خرج خرید وسایل گرمایش و سرمایشی شده؟ آیا کلاس جدیدی ساخته شده؟ قطعا خیر!
4. به نظر میرسد که یکی از اصلی ترین خواسته های دانشجویان انتخاب رییسی باشد که توسط اساتید انتخاب شود! پر واضح است که این امر توسط ریاست دانشکده نادیده گرفته شده!
دانشجو
|
-
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
0
آقای س.ا.م بالاخره استخدام در دانشگاه تهران آدمی را به این عملی که شما انجام دادین، سوق میدهد!!!!!!!!!!!
دانشجو
|
-
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
0
چه جالب! من هم آقای س.ام را می شناسم و علت تعریف و تمجید ایشان را می دانم! واقعا جالب است افراد اندکی که از ریاست تعریف می کنند، فقط قصد شخصی دارند که این امر مایه تاسف است.
حقیقت گو
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
خوشم آمد.هر چه ..........که نمونه آن را در همین نظرات میبینیم آخر سر ....... برای تهران جذبش نکرد!!!!...............
نظر شما
ادامه