کد خبر: ۹۳۷۳
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

حکیم مهر - دکتر سیدمحمد آقامیری در پیامی تصویب اعتبارنامه دکتر علی ایرانپور در صحن مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

 (دکتر آقامیری)

متن پیام دکتر آقامیری بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علی ایرانپور

سلامٌ علیکم؛

احتراماً تصویب اعتبارنامه جنابعالی در صحن مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتخاب اولویت اوّل جنابعالی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، نشان از رویکرد و اهمیت جنابعالی به مشکلات صنف دامپزشکی و تهیه برنامه‌های مدون در جهت حل معضلات و چالش‌های اساسی این بخش می‌باشد.

هر چند جایگاه کنونی دامپزشکی، در مرتبه همکاران سخت‌کوش و پرتلاش دامپزشک و سایر رده‌های دامپزشکی نمی‌گنجد؛ که خود حاکی از مظلومیت این قشر خدوم است، لکن اعتقاد راسخ و عشق خدمت به مردم عزیز ایران، کاستی‌ها را جبران خواهد نمود.

حضور جنابعالی بعنوان تنها دامپزشک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی‌، فرصت را مغتنم نموده است؛ اما نباید فراموش کرد که زمان محدود است و مسیر طولانی؛ و اینجانب با درایت، کیاست و پشتکاری که از آن جناب سراغ دارم، انتظار می‌رود در این زمان کوتاه، با پیگیری و تصویب قوانین مورد نیاز دامپزشکی، جایگاه دامپزشکی کشور را بیش از پیش مقتدر؛ و مشکلات و معضلات این حرفه مقدّس را هموار سازید.

امید است در سایه الطاف خاصه باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش‌های مجدانه جنابعالی و سایر همکاران دلسوز، شاهد اعتلا و ارتقای دامپزشکی کشور باشیم.

دکتر سیّد محمّد آقامیری - رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 (دکتر ایرانپور)

در حالی که سایت سازمان نظام دامپزشکی این نامه را منتشر نموده، مدیرمسئول حکیم مهر در نامه به رئیس سازمان نظام دامپزشکی از ارسال این پیام تبریک و رسانه‎ای نمودن آن ابراز تأسف کرد.

دکتر محمد لطفی زاده با یادآوری اهداف سازمان نظام دامپزشکی در نامه به دکتر آقامیری، احضار و تذکر به دامپزشک جوان راه یافته به مجلس شورای اسلامی به دلیل استفاده از عبارت مجعول "دکترای پیراپزشکی" بجای "دکترای دامپزشکی" در معرفی خود را در راستای حفظ شأن جامعه دامپزشکی کشور انتظاری دانست که برآورده نشده است.

 (مدیرمسئول حکیم مهر)

متن نامه مدیرمسئول حکیم مهر بدین شرح است :

بسمه تعالی

برادر ارجمند ، جناب آقای دکتر سید محمد آقامیری

سلام علیکم
احتراماً با کمال تأسف نامه تبریک حضرتعالی به جناب آقای دکتر علی ایرانپور با امضاء (رئیس سازمان نظام دامپزشکی) که حاکی از نمایندگی حقوقی آن سازمان و اعضای آن است را در سایت رسمی سازمان نظام دامپزشکی مشاهده نمودم. آنچه تأسف و البته تعجب اینجانب را به عنوان عضو سازمان نظام دامپزشکی برانگیخت علت رسانه‎ای نمودن این پیام تبریک از جایگاه ریاست سازمان نظام دامپزشکی (البته در غیاب شورای مرکزی دوره سوم و منحل شدن رکن اول سازمان نظام دامپزشکی که حضرتعالی ریاست آن سازمان را در آن دوره به عهده داشتید) است. هر چند تطبیق مصداقی فعل جناب آقای دکتر ایرانپور (موضوع مطول شدن تأیید اعتبارنامه ایشان) با ماده 19 قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی موضوع عدم رعایت شؤون شغلی و نیز با بند 5 ماده 3 آیین‎نامه اجرایی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه‌ای شاغلین حرفه دامپزشکی موضوع (عدم رعایت شؤونات شغلی شامل هر اقدامی که سبب هتک حرمت جامعه دامپزشکی شود، استفاده غیرمجاز از موقعیت شغلی و بکار بردن عناوین علمی غیرواقعی و امثال آن) و همچنین بند 5 و 6 ذیل ماده 5 آیین‌نامه یادشده موضوع (تبلیغات غیرواقعی و گمراه‎کننده و انتشار اکاذیب حرفه‎ای و بکارگیری عناوین علمی و تخصصی کاذب) نیازمند مداقه حقوقی است و اینجانب لزوماً اصراری بر تحقق این تطبیق ندارم لیکن انتظار می‎رفت جنابعالی در راستای تأمین اهداف موضوع بندهای 1 ، 2 ، 6 ، 7 و 8 ذیل ماده 2 قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی بجای صدور پیام تبریک، حداقل به دلیل اقدام جناب آقای دکتر ایرانپور در معرفی خود بجای (دکترای دامپزشکی) به عنوان مجعول (دکترای پیراپزشکی) ایشان را احضار و در این خصوص به نامبرده برای حفظ شأن و جایگاه حرفه دامپزشکی تذکر می‎دادید. امیدوارم هم حضرتعالی به این نکته مهم توجه فرمایید و هم همکار محترم جناب آقای دکتر ایرانپور که اینک به خواست خداوند متعال و به لطف نمایندگان مردم بر صندلی بهارستان تکیه زده‎اند ضمن ارائه توضیح به جامعه دامپزشکی کشور، جبران مافات نمایند.
توفیقات جنابعالی و همه اعضای محترم جامعه دامپزشکی کشورمان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‎نمایم.
دکتر محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
-
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
0
0
سلام
آقاي دكتر لطفي زاده بزرگ
آنجاكه عيان است چه حاجت به بيان است
دامپزشكي كه در ............... آيا افتخاروابهتي براي استفاده ازعنوان آن وجوددارد!!!
ناشناس
|
-
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
0
0
چه انتظار زیادی از اقای آقامیری داشتید چون .............................
ناشناس
|
-
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
0
0
بابا .... خیلی ..........
مهدی
|
-
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
0
0
دکتر سلام...منم بودم شاید همین رویه رو می گرفتم...بهتره اختلافات رو کنار بگذارید و ازش حمایت کنیم...
دكتر رضايي پور
|
-
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
0
بهتر است ، بجاي تخريب همكار خود را حمايت كنيم.برخورد متعصبانه مشكلي را از صنف دامپزشكي حل نمي كند.
همکار دامپزشک
|
-
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
0
از شجاعت و تعصب مثال زدنی مدیر مسئول محترم حکیم مهر نهایت تشکر و قدردانی را می نمایم. دکتر ایرانپور جوان (( دکترای پیراپزشکی )) را بالاتر و والاتر از ((دکترای دامپزشکی )) می دانند؟
واقعا این چنین تصوری دارند؟ دامپزشکی انقدر ضربه خورده که یک کاندیدای مجلس برای بیشتر بودن رای خود یا به هر دلیل دیگر با داشتن مدرک دکترای دامپزشکی خودش را فارغ التحصیل دکترای پیراپزشکی معرفی کند؟
با عذرخواهی دکتر ایرانپور کار، درست می شود؟ نه. فرض کنید ایشان عذرخواهی هم کردند ولی قضیه تمام می شود. از ایشان باید علت این اقدام ....... را جویا شد. چه دلیل منطقی دارند؟ وای بر حال دامپزشکی.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
0
جناب دکتر لطفی زاده با عرض سلام شجاعت و جوانمردی شما بی نظیر است .که حرف دل ما اعضا را خیلی راحت می زنید . وقتی دکتر آقامیری که با منحل .... شورای دوره سوم .... مسئولیتی .... و در دوره چهارم هم جناب رئیس جمهور محترم و وزیر جهاد هم .......... ........... نامه تبریک هم با عنوان رئیس سازمان می فرسته انتظار داریم دکتر ایرانپور به دکتر آقامیری توضیح بده . کی به کی توضیح بده. ............ باید ............. چه بلایی سر دامپزشکی آورده؟ دست آخر هم می ره دنبال همون کار .......... کی به ما اعضا ........ توضیح می ده.
یه همکار دامپزشک بخش دولتی
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
0
از ماست که بر ماست...... چون ما به حرفه خودمون احترام نمیذاریم و جدی نمیگیریمش از مردم و عوام چه انتظار داریم؟ این آقای ایرانپور هم شاید خواسته رای بیاره دیده نه سازمان دامپزشکی ....... نه کسی .......... رو به خاطر همین ترجیح داده از عنوان دیگه استفاده کنه! اگر دامپزشکان همت و اقتدار داشتن جلوی {برخی} آقایون کاردان و کارشناس و دامپرور رو میگرفتن هر کی رو میبینی به خودش اجازه طبابت میده و بهش میگن دکتر واسه خودش کیف میکنه؟! اگر سازمان ما بخش خصوصی رو از خودش بدونه یا بعبارتی آبرو و شرف و درامد هر دامپزشکی رو آبرو و شرف و درآمد خودش بدونه دیگه این مسایل و سوئ استفاده ها پیش نخواهد آمد.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
0
........ جهت کسب حامیان هر چه بیشتر جهت بدست آوردن قدرت به هر کاری دست میزند . امیدوارم ....... هیچگاه خود را جزء خانواده شریف دامپزشکی نداند
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
0
دکتر دلت خوشه تو که بهتر از هر کسی .......... می شناسی بالاخره ...................... اعتماد بنفس در حد تیم ملی که میره .............. راستی .... دیگه نقطه چین نکن چون ............... عین خیالش نیست.
همکار دامپزشک
|
-
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
0
0
با سلام خدمت مدیر مسئول حکیم مهر. بنده نیز از اقدام ........ و سوال برانگیز آقای دکتر ایرانپور متاسف شدم ولی جبهه گیری و نحوه بیان شما(آنچه در متن نامه به دکتر اقا میری آوردید) بسیار بدتر از اقدام دکتر ایرانپور می باشدو بین ما اعضاء اینگونه برخوردهاجایگاهی ندارد.موفقیت آقای دکتر ایرانپور در ورود به مجلس- که در راس امور است- برای ما باید بسیار مسرت بخش باشد(به امید اینکه ایشان با همکاری و همفکری دکتر منادی گامهای موثری در جهت ارتقاء جایگاه دامپزشکی بردارند)از طرفی ایشان باید ادله خود را مبنی بر مخفی کردن عنوان دامپزشک برای صنف دامپزشکی توضیح دهند که قطعا این کا را خواهند کرد.
دامپزشک
|
-
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
0
0
واقعا باید به ستاد انتخاباتی فرمانداری شهرستان مربوطه تبریک گفت.که بعد از راهیابی دکتر ایران پور به مجلس متوجه شدند ایشان دامپزشک بودن .وباید به درایت ........ تقدیر نامه بفرستند.کسی نبوده مدارک ایشان را کنترل نمایند.کسی که به حرفه خود که 7سال زحمت کشیده احترامی قایل نیست ، دامپزشکان عزیز وای بر ما که ایشان می خواهد از حقوق ما دامپزشکان دفاع نماید.واقعا دست {دکتر} آقامیری هم درد نکند که با صداقت می گویند ما مخلصیم ای ......... ما مخلصیم ای ..... بیا درد ما گو در مجلس ،از شیپور پیراپزشکان که سوزنی دامپزشکی اثر ندارد.
همکار دامپزشک2
|
-
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
0
خدمت همکار عزیزم با عنوان((همکار دامپزشک)) عرض کنم بلی همه ما به دکتر ایرانپور تبریک میگم. ولی یک سئوال:
به نظر شما کسی که نوشتن مدرک دکترای دامپزشکی را در بیوگرافی خود اعلام نکند _ هم دکتر .... هم دکتر .... _ می تواند به جامعه دامپزشکی خدمت کند؟ آیا واقعا از طرف ایشان گامهای موثری در جهت ارتقاء جایگاه دامپزشکی برداشته می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محال امر است دوست من. این خدمت، ... و تعصب حرفه ای می خواهد والسلام
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
0
سلام امروز اومدم تو این خبر نظراتو بخونم به جز نقطه هیچی ندیدم.
نمی دونم چی بگم از یه طرف شما مسئولید و حق با شما است از طرف دیگه ما هم دوست داریم نظرات همه دوستان و همکاران را که گاهاً خیلی کارشناسی شده هم هستند بخونیم
موفق باشید
حامیان
|
-
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
0
0
حالا شما چرا اینقدر بهتون زور اومده . اون شعور را نشون داده که از یک همکار دفاع و تشکر کرده به تو زور گفته . جالبه ها
همکار
|
-
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
0
0
امیدوارم ........... با خلوص نیت ................. نه خدای نکرده به عنوان ............... وزیر جهاد کشاورزی.
مجید
|
-
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
0
0
بابا شما هم گیر دادینا
دکتر آقامیری رسم ادب رو بجا آورده. کار بدی نکرده
شما هم اگر بلدید به همکاراتون احترام بذارید ببینید چه آینده ای داره؟
شما مو میبینید و دکتر آقامیری پیچش مو
نظر شما
ادامه