کد خبر: ۹۴۰۱

حکیم مهر - یک نماینده مجلس در دیدار با دکتر حمید مهری، مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری از حمایت جدی خانه ملت از طرح های دامپزشکی سخن گفت.

در این دیدار که با حضور معاون فنی اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری و مسئولین شبکه های دامپزشکی شهرستانهای فارسان – اردل – کیار – کوهرنگ با دکتر حمیدرضا عزیزی نماینده مردم اردل – فارسان – کیار و کوهرنگ در محل دفتر وی برگزار گردید وضعیت عملکرد اداره کل دامپزشکی استان، اهداف و برنامه های دامپزشکی برای نماینده مجلس تشریح گردید.

همچنین توسط مدیر کل و معاونین و رؤسای شبکه های دامپزشکی فوق نقاط قوت و ضعف و کمبودها مطرح گردید و از نماینده مردم در مجلس در خصوص رفع کمبودها و کمک به پیشبرد اهداف دامپزشکی درخواست حمایت شد.
دکتر حمیدرضا عزیزی هم در این جلسه گفت : با توجه به ارتباط و شناخت قبلی که با وظایف دامپزشکی داشته ام، اهمیت کار دامپزشکی برای این جانب روشن است و با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ملی است و استان ما ظرفیت های دامپروری ، مرغداری و شیلات را دارا می باشد قطعاً کمک به دامپزشکی و حمایت از آن کمک به تولید ملی و افزایش تولید و ایجاد اشتغال را در بر خواهد داشت.
وی همچنین اظهار داشت : یکی از مهمترین موضوعات که ما نمایندگان استان در مجلس پیگیر آن هستیم بحث آب استان است که قطعاً با رفع مشکل آب استان صنعت دامپروری استان نیز توسعه خواهد یافت .

نماینده مردم اردل – فارسان – کیار – کوهرنگ همچنین اعلام نمود : از برنامه های دامپزشکی استان در سطح استان و کشور حمایت خواهد کرد و از دست اندرکاران این بخش خواست هر گونه طرح که به اهداف و سیاست های دامپزشکی کمک کند ارائه دهند تا ضمن طرح آن در مجلس، حمایت ویژه ای از اینگونه طرح ها بعمل آید.

 

نظر شما
ادامه