کد خبر: ۹۵۳۰

حکیم مهر - مراسم بزرگداشت دکتر عبدالمحمد طالب شوشتری معاون سابق تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در این موسسه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از مسئولین، محققین و همکاران این موسسه برگزار شد، دکتر هادی قدکچی رئیس موسسه رازی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات سی ساله دکتر طالب شوشتری اظهار داشت: در راستای بهبود کیفیت تولیدات موسسه در مسیر مقررات GMP حرکت خوبی آغاز شده که ادامه این مسیر را با تلاش و جدیت بیشتر ادامه می دهیم.
دکتر قدکچی گفت: با پیگیری های مدیریت و همکاران موسسه و نقش موثر آقای دکتر شوشتری ، دوخط تولید واکسن MMR و DTP در موسسه به تایید رسمی وزارت بهداشت و درمان رسید.


رئیس موسسه رازی افزود: بخش تولید واکسن DTP که با انطباق لازم ،مورد تائید قرار گرفت، بزودی تولید آن آغاز می شود که بی شک حاصل فعالیت خوب همکاران بخش تولید و تضمین کیفیت است.
دکتر لطفی سرپرست معاونت تضمین کیفیت نیز طی سخنانی اظهار داشت: دکتر طالب شوشتری یکی از پیشــــگامان تولیدات واکسن در مسیر رعایت مقررات GMP است و یکی از پایه گذاران بخش کنترل کیفیت در موسسه می باشد.
وی ادامه داد: دکتر شوشتری در زمان تصدی معاونت تضمین کیفیت موسسه، سعی نمود تا بحث GMP در موسسه نهادینه شود.
دکترلطفی گفت: یکی دیگر از خدمات دکتر شوشتری آموزش کارکنان نسل جوان موسسه در راستای بحث GMP و استفاده از ظرفیتهای این قشر در موسسه است که وجود بیش از 300 ساعت تدریس در خصوص GMP در کارنامه وی موید این موضوع میباشد.
در این مراسم حجت الاسلام صادقی نماینده ولی فقیه در موسسه و دکتر هاشم زاده مدیر فنی موسسه رازی نیز به سخنرانی پرداختند.


در پایان مراسم دکتر قدکچی رئیس موسسه رازی با اهداء لوح تقدیر از دکتر طالب شوشتری تقدیر نمود.


گفتنی است دکترعبدالمحمد طالب شوشتری که چند ماهی است به افتخار بازنشستگی نائل آمده، درمدت سی سال سوابق خود عهده دار مسئولیتهای مختلف از قبیل (رئیس شبکه دامپزشکی استان خوزستان، سرپرست موسسه رازی اهواز، معاون اداری و مالی موسسه تحقیقات دامپروری، معاون اداری و مالی موسسه رازی، قائم مقام موسسه رازی، رئیس شورای تولید فرآورده های دامپزشکی،معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور و معاون تضمین کیفیت موسسه رازی و غیره) بوده است.

 

خبر مرتبط :

 

نظر شما
ادامه