کد خبر: ۹۵۴

حکیم مهر -  تنها 6000 ببر باقیمانده است.شکارچیان و مردم فقیر و ساکنان محلی که با استفاده از جنگل امرار معاش می کنند و همچنین گرم شدن زمین باعث از دست دادن زیستگاه های طبیعی می شود.خرس های قطبی از یخ های از یخ های شناور در دریا برای صید ماهی استفاده می کنند،که در اثر گرم شدن این یخ ها ذوب می شوند.و همین مسئله زندگی خرس های قطبی را به خطر می اندازد.

 

 

گیاه بامبو جزو رژیم غذایی پاندا هاست که در صورت تغییرات ناشی از گرم شدن زمین تحت تاثیر قرار می گیرد.
 
 
 
تنها 6000 ببر باقیمانده است.
 
شکارچیان و مردم فقیر و ساکنان محلی که با استفاده ازجنگل امرار معاش می کنند و همچنین گرم شدن زمین باعث از دست دادن زیستگاه های طبیعی می شود.
 
 
با گرم شدن زمین فیلها قادر به تغییر زیستگاهشان نیستند ،بنابراین در دوره های خشک تحت فشار قرار می گیرند.
 
 
 دمای  بالا موجب خشک شدن استحرها و در نتیجه مرگ بچه قورباغه ها و از بین رفتن تخمشان می شود. ودر هوای خشک قورباغه های بالغ هم  با از دست دادن آب بدنشان از بین می روند.
 
 
گرم شدن زمین جمعییت لاکپشت ها را کاهش می دهد. لاکپشت ها در سواحل دریا ها تخم می گذارند ، وقتی سطح آب دریا بالا می آید ، تخم آنها از بین می رود .
 
 
باگرم شدن زمین و افزایش خشکسالی ها فضای زندگی اوران گوتان ها هم محدود می شود ،این تغییر آب و هوا در جنگلهای آسیا موجب افزایش خطر انقراض حیوانات می گردد.
 
 
با گرم شدن آبها مقدار پلانکتون ها کاهش یافته در نتیجه نهنگ ها از نظر غذایی در مضیقه قرار می گیرند.
 
 
خرس های قطبی از یخ های از یخ های شناور  در دریا برای صید ماهی استفاده می کنند،که در اثر گرم شدن این یخ ها ذوب می شوند.کارشناسان معتقدند یخ های دریای شمال با نرخ 9% در هر 10 سال در حال آب شدن است و همین مسئله زندگی خرس های قطبی را به خطر می اندازد.
 
 
نظر شما
ادامه