کد خبر: ۹۵۷۱
به رغم دعوت از رئیس و معاونین سازمان دامپزشکی در جلسه اخیر مجمع عمومی این کانون (پنج شنبه 22 تیر 91) هیچک از مسئولین این سازمان حضور نیافتند که همین امر سبب گلایه بازنشستگان سازمان دامپزشکی شد...

حکیم مهر - رئیس کانون صنفی بازنشستگان دامپزشکی استان تهران از گلایه بازنشستگان نسبت به عدم حضور مسئولین سازمان دامپزشکی در جمع آنان خبر داد.

دکتر احمد اقتصاد به حکیم مهر گفت : به رغم دعوت از رئیس و معاونین سازمان دامپزشکی در جلسه اخیر مجمع عمومی این کانون (پنج شنبه 22 تیر 91) هیچک از مسئولین این سازمان حضور نیافتند که همین امر سبب گلایه بازنشستگان سازمان دامپزشکی شد.

وی افزود : رئیس سازمان دامپزشکی در سفر بودند و امکان حضور در این جلسه را نداشتند اما از دیگر مسئولین این سازمان هم در جلسه ای که در طبقه هشتم سازمان دامپزشکی برگزار شد خبری نبود.

رئیس کانون صنفی بازنشستگان دامپزشکی استان تهران همچنین گفت : در این جلسه پیرامون حق عضویت بحث و بررسی و مبلغ 50000 ریال به عنوان حق عضویت ماهانه مصوب شد.

به گفته وی، قرار است در این کانون که پروانه رسمی فعالیت آن از اسفند ماه سال گذشته صادر شده به مسائل رفاهی، ورزشی و مشکلات بیمه و درمان بازنشستگان سازمان دامپزشکی در استان تهران پرداخته شود.

دکتر اقتصاد در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوعات از طریق سازمان نظام دامپزشکی قابل پیگیری نبود گفت : از آنجایی که همه بازنشستگان عضو سازمان نظام دامپزشکی نیستند و در میان آنان افرادی با تحصیلات غیردامپزشکی حضور دارند ضرورت داشت که این تشکل به طور جداگانه این مسائل را پیگیری نماید.

رئیس اسبق سازمان دامپزشکی همچنین تعداد بازنشستگان سازمان دامپزشکی در استان تهران را حدود 500 نفر عنوان کرد.

گفتنی است این کانون تنها مسائل مربوط به بازنشستگان سازمان دامپزشکی (در تهران) و اداره کل دامپزشکی استان تهران را پیگیری می‎کند و امکان تأسیس کانون صنفی مشابه در سایر استان‎ها هم وجود دارد.

پیش از این رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار نوروزی با تعدادی از اعضای این کانون (تصویر بالا) بر اهمیت حفظ کرامت و جایگاه بازنشستگان وتوجه بیشتر به خواسته ها و رفع مشکلات  آنان تأکید کرده بود.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه