کد خبر: ۹۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مسئول امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور، گفت: در حال حاضر ناظران بهداشتی دامپزشکی در 30 کشتارگاه کشورهای صادرکننده گوشت و مرغ به ایران حضور دارند.
داوود سلیمانی افزود: ناظرین بهداشتی دامپزشکی در حال حاضر به کشورهای برزیل، هندوستان، ترکیه، پاکستان، استرالیا، لهستان و ارمنستان اعزام می شوند.
مسئول امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور، اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور تامین نیاز پروتئینی کشور در اسرع وقت، تعدادی ناظر بهداشتی به کشورهای صادرکننده اعزام می شوند.
وی با اشاره به برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی ناظرین بهداشتی عازم به ماموریت خارج از کشور، گفت: روز گذشته (شنبه) جلسه ای با حضور بیش از 50 دامپزشک در محل سازمان دامپزشکی تشکیل شد.
به گفته سلیمانی در این جلسات آموزشی ضمن ارائه توضیحات در خصوص موارد مرتبط با این بخش، در پایان از حاضرین آزمون کتبی بعمل آمد که نتایج این آزمون مبنای انتخاب نیرو جهت اعزام به ماموریت خواهد بود.
مسئول امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور اضافه کرد: این دوره های آموزشی مصوب شده است و پس از اتمام به حاضرین گواهی رسمی پایان دوره ارائه می شود.
وی ادامه داد: با تشکیل این جلسه و الزام ناظرین به مطالعه کتب مرجع انتظار می رود که امر نظارت بر کشتار دام در خارج از کشور با کیفیتی بهتر همراه باشد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
0
بازهم فقط لابی دکتر بفرستید چرا برای کشتارگاههای داخل کشور از آنها استفاده نمی کنید
نظر شما
ادامه