کد خبر: ۹۶۵۱

حکیم مهر - مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از شناسایی یک شبکه اخلالگر بازار مرغ و تشکیل پرونده میلیاردی برای اخلالگران در این استان خبر داد.
رضا قشلاقی در جلسه تعزیرات حکومتی استان پرونده‌های اخلالگران بازار مرغ در گیلان را مورد بررسی قرار داد. 
وی اظهار کرد: به دنبال عدم توزیع نامناسب مرغ و افزایش بی‌رویه قیمت آن و ارجاع موضوع از طرف مسئولان استانی، اقدام‌های قضایی در این راستا صورت گرفته و از سوی شعب تعزیرات حکومتی گیلان یک شبکه اخلالگر بازار مرغ در گیلان شناسایی شده است.
این مسئول، عدم کشتار و تحویل به‌موقع مرغ و افزایش بی‌رویه نرخ آن در بازار را از جمله تخلفات شبکه اخلالگر بازار مرغ عنوان کرد و افزود: پرونده تخلف این شبکه خارج از نوبت در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی رشت مورد پیگیری قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ضابطان به واحدها و مجموعه مربوطه مراجعه کردند و با شناسایی عوامل توزیع نامناسب سویا و عدم نظارت کافی در توزیع نهاده‌های یارانه‌ای دولتی و عرضه مرغ بالاتر از قیمت مصوب در بازار از طرف مرغداران و کشتارگاه، دستورات قضایی برای متخلفان مذکور صادر شد.
قشلاقی، با بیان اینکه ارزش پرونده تخلف شبکه اخلالگران بازار مرغ بیش از 9 میلیارد و 60 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: این پرونده هم‌اکنون در شعبه مذکور در حال رسیدگی است.
وی، برخورد جدی با هر گونه اخلالگری در بازار گیلان را یکی از برنامه‌های مهم تعزیرات حکومتی استان عنوان کرد و یادآور شد: متخلفان و سوءاستفاده کنندگان بازار گیلان در این راستا مجازات می‌شوند.

نظر شما
ادامه