کد خبر: ۹۷۳۱

حکیم مهر - یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن اعلام خبر آماده شدن طرح استیضاح وزیر کشاورزی توسط تعدادی از نمایندگان در عین حال به تعدادی از محورهای این استیضاح اشاره کرد.

دکتر علی ایرانپور یکی از طراحان این استیضاح با بیان اینکه احتمالا این طرح استیضاح در جلسه روز چهارشنبه مجلس مطرح می‌شود گفت: همزمان با حضور وزیر جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس، طرح استیضاح وی مطرح خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با برشمردن محورهای این استیضاح گفت: سوء مدیریت در حوزه کنترل بازار محصولات کشاورزی، عدم نظارت و اشراف کامل بر بدنه وزارت جهاد کشاورزی و همچنین گرانی‌های اخیر اقلام لبنی و دامی ‌بخصوص گوشت مرغ از محورهای استیضاح وزیر است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در جلسه‌ی غیرعلنی میزبان وزرای اقتصاد،‌ صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برای بررسی مسائل اقتصادی و مشکلات گرانی و تورم هستند.

سیدشریف حسینی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، با اعلام این خبر گفت: قرار است در این جلسه مشکلات اقتصادی با حضور وزرای مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و وزرا در این رابطه به مجلس گزارش دهند.

وی همچنین گفت که در صورت پایان مباحث در جلسه غیرعلنی و باقی بودن زمان جلسه ادامه کار مجلس در جلسه علنی دنبال خواهد شد.

حسینی اضافه کرد که پیش از این قرار بوده وزرای اقتصادی در جلسه‌ای با حضور روسای کمیسیون‌ها و اعضای هیات رییسه گزارش دهند که مقرر شده این گزارش در حضورتمامی نمایندگان مجلس ارائه شود.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه کمیته‌ی جداگانه‌ای در مجلس برای مبارزه با گرانی تشکیل نشده است، خاطر نشان کرد: قرار است دو نفر از نمایندگان مجلس به ترکیب کمیته مشترک دولت و مجلس که در همین ارتباط فعالیت می‌کنند اضافه شود.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه