کد خبر: ۱۳۳۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - سمینارآموزشی دو روزه مستند سازی در GMP داروئی به میزبانی بخش خصوصی و همکاری سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان مازندران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در شهرستان آمل با هدف ارتقا و به روزرسانی اطلاعات کارشناسان دولتی و غیر دولتی صنعت داروسازی کشور برگزار شد.
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور درمراسم افتتاحیه  سمینارآموزشی  دو روزه مستند سازی در GMP  داروئی درشهرستان آمل که با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور ،معاون تشخیص و درمان ،مدیر کل دفتر دارویی و کارشناسان سازمان ،معاونین فنی و مسئولین دفاتر دارو و درمان  ادارات کل دامپزشکی استانها و کارشناسان شرکتهای داروسازی بخش خصوصی  در روز چهارشنبه برگزار گردید، دکتر دستور گفت: صنعت داروسازی در حوزه دامپزشکی رشد صعودی و بسیارخوبی در سا لهای بعد از انقلاب داشته است. رشد کارخانجات داروسازی از لحاظ کمی بیش از چهار برابر نسبت به دهه  هفتاد و دونیم برابر نسبت به دهه هشتاد پیشرفت داشته است.
وی افزود:رویکرد سازمان حمایت همه جانبه  از سرمایه گذاران عرصه داروسازی دامپزشکی  و ارتقای کیفی تولیدات دارویی می باشد.در عین حال تولید داروهای جدید و توجه به داروهای گیاهی در حوزه دامپزشکی  از الویتهای سازمان دامپزشکی کشور است.
وهمچنین دکتر عزیزیان معاون تشخیص و درمان  طی سخنانی   برلزوم  استمرار چنین دوره هایی واهمیت  اثربخشی آنها بر ارتقای سطح علمی کارشناسان  بخش دولتی و خصوصی تاکید کرد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
یکی نیست ..... بگه وظیفه سازمان نظارت بر کیفیت تولید است نه خود تولید و .......
منتقد عملکرد دکتر دستور
|
-
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
0
امیدوارم در دوره ریاست جمهوری جدید فکری به حال و روز سازمان دامپزشکی شود. سازمان در اجرای یک بخشنامه مونده وحالا درفکر تاسیس مرکز آموزش و تحقیقات و حال هم تولید داروهای گیاهی و...
اميد
|
-
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
0
0
لطفا از درج نظرات افرادي كه صرفا در جهت تخريب هستند و نظراتشان نشان مي دهد هيچ از دامپزشكي نمي دانند و علاقه اي نيز به آن ندارند، خودداري كيند
افراد غير دامپزشك نيز به اين سايت مراجعه مي كنند
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
0
0
..........تا مسئولین جدید بهتر بتوانند کار کنند ............- کارشناس سازمان
نظر شما
ادامه