کد خبر: ۱۴۲۹۲
تهیه برنامه هایی توسط گروه تلویزیونی جهاد جهت پخش از شبکه یک سیما (ساعت 17) در هفته مذکور و بازپخش آن در شبکه سلامت سیما در روز بعد و آغاز پخش برنامه 13 قسمتی تحت عنوان "دامپزشک" از شبکه 4 سیما از دیگر برنامه هایی است که برای هفته دامپزشکی در نظر گرفته شده است...

حکیم مهر - رییس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، روزشمار و برنامه های امسال این سازمان در هفته دامپزشکی را تشریح کرد.
با توجه به نزدیک شدن 14 مهرماه، روز ملی دامپزشکی، مراسم بزرگداشتی  همچون سال‌های گذشته با حضور خانواده بزرگ دامپزشکی در عرصه‌های مختلف اجرایی، آموزشی و پژوهشی در بخش‌های دولتی و غیردولتی ،15مهر 1392 در محل همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌گردد.
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، فاطمه زارعان در این ارتباط گفت: هفته دامپزشکی از شنبه (13 مهر) آغاز می شود و تا جمعه (19 مهرماه) ادامه دارد .

به گفته وی ، تهیه برنامه هایی توسط گروه تلویزیونی جهاد جهت پخش از شبکه یک سیما (ساعت 17) در هفته مذکور و بازپخش آن در شبکه سلامت سیما در روز بعد  و آغاز پخش  برنامه 13 قسمتی تحت عنوان "دامپزشک" از شبکه 4 سیما  از دیگر برنامه هایی است که برای هفته دامپزشکی در نظر گرفته شده است.

زارعان ، علاقه مندان برنامه های گروه تلویزیونی جهاد را دعوت کرد تا شاهد ویژه برنامه زنده این گروه  به مدت حدود 70 دقیقه در روز پنج شنبه 18 مهر ماه از شبکه یک سیما باشند .

به گفته وی، شعارهای واکسیناسیون دامپزشکی برای بهداشت عمومی، دامپزشکی و مدیریت بحران ، دامپزشکی و امنیت غذایی ، دامپزشکی و حماسه اقتصادی، دامپزشکی، آموزش، فناوری و تحقیقات ، دامپزشکی و بیماری های مشترک و بهداشت عمومی ، دامپزشکی و غذای حلال ، شعارهایی هستند که برای روزهای این هفته  انتخاب شده اند.

رییس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور گفت  در این ایام برنامه هایی از جمله نشست خبری مسئولین ستادی سازمان و مدیران کل استانی، برگزاری سمپوزیوم های تخصصی ، رونمایی از محصولات جدید ، برگزاری نشست ها و جلسات علمی و مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی ،  در دستور کار سازمان قرار دارد که ایراد سخنرانی توسط مسئولین  دامپزشکی  پیش از خطبه ها ی نماز جمعه در سراسر کشور ، حسن ختام برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته خواهد بود.

 

نظر شما
ادامه