کد خبر: ۱۴۴۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
بنابراعلام سازمان دامپزشکی - این مجموعه در قالب چهارده قسمت 30 دقیقه ای به سفارش سازمان دامپزشکی در گروه دانش شبکه 4 سیما تهیه و تولید شده است. هر برنامه مشتمل بر میزگرد تخصصی پیرامون یکی از موضوعات حوزه دامپزشکی و بخشهای نمایشی می باشد...

حکیم مهر - فرارسیدن چهاردهم مهرماه -  روز ملی دامپزشکی - گرامی باد.

به گزارش حکیم مهر - در این روز رادیو و تلویزیون علاوه بر شبکه های استانی در استانهای مختلف در تهران و شبکه های سراسری برنامه هایی با حضور دامپزشکان تدارک دیده است.

بر این اساس دکتر آراسب دباغ مقدم ساعت ۱۰ صبح در برنامه زنده سیب شبکه پنج سیما (شبکه تهران) حضور خواهد یافت.

همچنین رادیو سلامت از ساعت ۸/۳۰ صبح در برنامه زنده فراسو میزبان دکتر سیدعلی امامی از اداره کل دامپزشکی تهران خواهد بود.

رادیو میادین از ساعت ۱۰ در گفتگویی زنده با دکتر سعید کرمی معاون اداره کل دامپزشکی استان تهران گفتگو خواهد نمود.

ساعت ۱۱ صبح دکتر داریوش جهان پیما معاون سابق اداره کل دامپزشکی تهران به برنامه زنده صدای مشاور رادیو سلامت می رود تا پاسخگوی سوالات هموطنان باشد.

دکتر محمدرضا حزبئی مدیرکل دامپزشکی تهران هم ساعت 15 مهمان گفتگوی پزشکی زنده رادیو سلامت و ساعت 16 مهمان برنامه پربیننده به خانه برمی گردیم شبکه پنج سیما (شبکه تهران) خواهد بود.

پخش هفتگی برنامه تلویزیونی دامپزشک هم ازشبکه 4 سیما همزمان با 14مهر روز ملی دامپزشکی آغاز می شود.
بنابراعلام سازمان دامپزشکی - این مجموعه در قالب چهارده قسمت 30 دقیقه ای به سفارش سازمان دامپزشکی در گروه دانش شبکه 4 سیما تهیه و تولید شده است. هر برنامه مشتمل بر میزگرد تخصصی پیرامون یکی از موضوعات حوزه دامپزشکی و بخشهای نمایشی می باشد.
قسمت اول این مجموعه باحضور دکتر دستور،رئیس سازمان دامپزشکی کشور در روزیکشنبه 14مهر  از ساعت 18:20(بعد از اذان مغرب)از شبکه 4 سیما پخش خواهد شد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
0
ضمن تبریک این روز به همه همکاران به ویژه همکاران جوان، خواستم به دانشجویان عزیز عرض کنم که بدانند برای تصویب این روز، در زمانی که ما دانشجو بودیم زحمات زیادی کشیده شد. دانشجویان همه دانشگاه ها از سراسری و آزاد، از تهران و کرج تا ارومیه و اهواز و شیراز، همه تلاش کردند. شور و هیجان از دانشجویان بود و البته در کنار و دوشادوش ایشان نیز اساتید بسیار ارزشمندمان در این رشته، به دنبال رایزنی های اداری و سیاسی و علمی و یافتن تاریخ مناسب برای ثبت در تقویم ملی. ده ها جلسه، بارها مطرح شدن موضوع در همایش های مختلف دامپزشکی و دانشجویی دامپزشکی. تا در نهایت این همه تلاش به ثمر نشست.
امروز که به دانشگاه تهران رفتم، احساس کردم که بر سر دانشجویان غباری از ناامیدی و بی تفاوتی نشسته است. نه شور و حالی، نه هیجانی. نه حتی رد و بدل شدن تبریکی. ما در آن سال ها، روز نداشته و ثبت نشده را جشن می گرفتیم به امید آنکه در سال های بعد در تقویم ثبت شود و حالا برخی دانشجویان این نسل، آنچه را هم که رایگان و دودستی به ایشان تقدیم شده است، پاس نمی دارند! شاید ویژگی آدمی این است که آنچه را که آسان به دست می آورد، قدر نمی داند.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0


جناب دکتر دباغ مقدم
با سلام و عرض تبریک روز دامپزشک خدمت شما و همه ی دوستان و عزیزانی به نحوی عنوان زیبای دامپزشک را با خود یدک می کشند .
بنده چند سال بعد شما در همان دانشکده ای درس خواندم ، که شما هم همانجا دوره عمومی خود را به پایان رساندید.
چند سوال از حضورتان داشتم:

این تعداد دانشکده و فارغ التحصیل ضرورتی دارد؟؟؟؟؟
خیل عظیم فارغ التحصیل گروه های مختلف دامپزشکی کجای این آشفته بازار بیکاری جای دارند؟؟
چند درصد سرمایه های دامی(دام-طیور - آبزیان) کشور به دامپزشک نیاز دارند؟
در کجای تاریخ قرار است دامپزشکی ایران به سر و سامان برسد؟
اگر اخلاقاً به موضوع بنگریم ایا کشور ما اصلا به دامپزشک نیازی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا دانشجوی دامپزشکی امروز نباید دچار یاس و سرخوردگی باشد؟؟؟؟؟ ( هر چند امید به خداوند را انکار نمی کنم) --- همکار از رشت


نظر شما
ادامه