کد خبر: ۲۱۸۸۹

میامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آئین تودیع و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان میامی با حضور معاون فرماندار شهرستان میامی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ومعاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان سمنان در فرمانداری شهرستان میامی برگزار شد.

معاون فرماندار شهرستان میامی در این جلسه گفت: مسئولیت امانتی است که در اختیار بعضی از انسان‌ها قرار می‌گردد و شایسته است از این امانت به نحو احسن و در جهت رضایتمندی آحاد مردم و پیشرفت جامعه و کشور استفاده شود.

علیرضا آشوری اظهار داشت: این امنیت غذایی، پیشگیری از بیماریهای مشتر ک بین انسان و دام و صیانت از سرمایه های دامی از اقدامات مهم و زیربنایی دامپزشکی است که مسئولان باید این بخش توجه خاص داشته باشند.

وی تأکید کرد: دامپزشکی گلوگاه سلامت و امنیت جسمی جامعه است و هرچه قدر که پیکره تولید و کیفیت در حوزه کشاورزی و دام قوی تر شود، امنیت و سلامت جامعه نیز مستحکم تر می شود.

معاون فرماندار میامی خاطرنشان کرد: ثمره جمهوری اسلامی ایران و ثمره خون شهدای والا مقام انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی است و این دستاورد از امام راحل(ره)به یادگار مانده است.

آشوری در با بیان اینکه این انقلاب از گردنه های بسیاری عبور کرده است، افزود: با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و با وفاق و همدلی ملت و مسئولان ایران به منطقه ای امن در منطقه مبدل شده است.

معاون فرماندار شهرستان میامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای ارزشمند محمد سلیمانی تصریح کرد: انتصاب مجتبی گلی را در این سمت تبریک گفته و امیدوارم ضمن حفظ نقات قوت به رفع نارسائی ها و مشکلات شهرستان میامی بپردازند.

میامی

 

نظر شما
ادامه