کد خبر: ۴۶۹۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر


معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی اعلام کرد که هیچ متغیری در حوزه بیماری‌ها تولید گوشت قرمز را تحت تأثیر قرار نداده و مشکلی در این زمینه نداریم که عامل افزایش قیمت گوشت قرمز شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» در نشست خبری امروز (دوشنبه) درباره عامل افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار اظهار کرد: در این حوزه پدیده‌ای وجود دارد به نام قیمت تمام شده برای مدیریت تولید مثل، تغذیه و بهداشت، چرا که یک بیماری می‌تواند تولید گوشت قرمز را تحت تأثیر قرار دهد. اما به جرئت می‌توان گفت هیچ بیماری در سال جاری باعث کاهش تولید گوشت قرمز نشده است.

وی افزود: به عنوان مثال در حوزه بیماری تب برفکی به گونه‌ای عمل کردیم که رکورد کاهش این بیماری در طی ۱۱ سال اخیر زده شده و در حوزه بیماری تب نشخوارکنندگان کوچک برنامه ۲۰۳۰ سازمان ملل را اجرا کرده‌ ایم و هیچ مشکل خاصی در این حوزه نداشته‌ایم.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی ادامه داد: درباره بسترسازی برای تنظیم بازار گوشت قرمز از زاویه سازمان دامپزشکی هیچ متغیری اتفاق نیفتاده است که تولید گوشت قرمز را تحت تأثیر قرار دهد.

وی تصریح کرد: با وجود مدیریت تولید تاکنون بیش از ۲۶۰ هزار تن گوشت قرمز وارد شده و بیش از ۲۶۰ هزار تن مجوز برای واردات آن هم صادر شده است بنابراین درباره افزایش قیمت گوشت قرمز باید از دیگر دستگاه‌های متولی در این زمینه سوال کنیم.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
جزء افتخارات خودتون ننویسید. دام ها از گرونی نهاده ها روانه کشتارگاه شد و دیگه دامی نمونده که بخواد بیمار بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
آقای دکتر درست می فرمایند
نظر شما
ادامه