کد خبر: ۴۸۱۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

دیدار صمیمی رئیس سازمان دامپزشکی کشور با مدیران و کارکنان ستادی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان انجام گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور با سفر به اصفهان در روز سه شنبه 28 اسفند ماه 97، ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره، با مدیرکل، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون سلامت، مدیران و کارکنان ستادی دیدار صمیمانه ای داشت.

 «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به دکتر رفیعی پور رئیس سازمان و دکتر محمد باقر مقدس مدیرکل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور، در ادامه گزارشی اجمالی از فعالیت ها و اقدامات دامپزشکی استان در سال 97 در حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، صادرات، قرنطینه و نظارت بر حمل و نقل دام، تشخیص و درمان ارائه نمود.

 وی با بیان قابلیت ها و ظرفیت های موجود دامپزشکی استان، افزود: این توانمندی نتیجه تلاش شبانه روزی تمامی همکاران در بخش دولتی و خصوصی است، زیرا آنان با علم و خدمت صادقانه کمک شایانی به ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت جامعه می نمایند و بدون تردید سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت به شمارمی روند.

سپس دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور اصلی ترین هدف سازمان دامپزشکی کشور را پیشگیری و کنترل بیماری ها برشمرد و تصریح کرد، نتیجه تلاش در این راستا در دیگر بخش های سازمان دامپزشکی تبلور یافته و زیر ساختی است بر نیل به اهداف دیگر، همچون حفظ و حراست از سرمایه های ملی، بهداشت و سلامت فرآورده های خامی دامی و در نهایت تامین امنیت غذایی از مزرعه تا سفره مردم.

 رئیس سازمان دامپزشکی کشور با همراهی مدیرکل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد این سازمان با حضور در تمامی بخش های اداره کل دامپزشکی استان، به صورت چهره به چهره با همکاران دیدار نمود و ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت علی(ع)، برای تمامی آنان آرزوی توفیق خدمت و سلامتی در سال جدید نمود.

 وی در گفتگو با مدیران ستادی و کارکنان، خواستار تسهیل امور و حمایت افزون تر آنان از بهره برداران مرتبط با دامپزشکی در سال 98 شد و خاطرنشان کرد: همه ی ما باید تلاش نمایم تا اطمینان خاطر برای عموم مردم حاصل گردد که محصولاتی که با نظارت عالیه کارشناسان دامپزشکی تولید، توزیع و عرضه می گردد، از سلامت کامل برخوردار هستند.
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
مهم ترین هدف سازمان دامپزشکی کشور پیشگیری و کنترل بیماری هاست.
حتما مزاح فرمودند
نیازی نیست که زیاد راه دوری بروید. به نزدیک ترین واحد دامپزشکی دولتی که مراجعه کنید از نزدیک با واقعیت های تلخی روبرو خواهید شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
واکسن انترو نیس
نظر شما
ادامه