کد خبر: ۴۸۹۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان اظهار داشت: روز جهانی دامپزشکی در سال ۲۰۱۹ با عنوان «ارزش و جایگاه واکسیناسیون» نام گذاری شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر محمد کشتکار» معاون سلامت با اعلام این خبر گفت: آیین گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی با حضور رئیس، معاونین، مدیران کل سازمان دامپزشکی کشور، تعدادی از مدیران کل ومعاونین ادارات کل دامپزشکی استان ها، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و همچنین استاندار، مدیران استانی و نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی استان قزوین در محل سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد

وی افزود: معاون پیشگیری و بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور در این مراسم از مجموعه اقدامات بی نظیر و هدفنمد دامپزشکی اصفهان در پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان (شناسایی و قرنطینه، معدوم سازی طیور، پاک و مختومه سازی کانون های بیماری) درسطح استان به ویژه حوزه آبریز رودخانه زاینده رود در سالیان اخیر سخن گفت.

دکتر کشتکار تصریح نمود: رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز در آیین گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی از عملکرد دامپزشکی استان اصفهان در کتنرل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سال 97 و حفظ و حراست از سرمایه های ملی کشور با اهداء لوح سپاس تجلیل نمود.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: روز جهانی دامپزشکی در سال ۲۰۱۹ با عنوان «ارزش و جایگاه واکسیناسیون» نام گذاری شده است.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
1
1
چرا فقط از استانهای واکسیناسیون انفلوانزا تقدیر میشه؟
ایا معنی خاصی دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
1
1
به نظر شما جای تقدیر دارد استانی که این همه کانون داشت و این همه تلفات و معدوم سازی همین سیاست هاست که از پیشرفت جا مانده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
ضاهراً فقط استانهایی که واکسیناسیون آنفلوانزا انجام دادند و تابع سیاستهای خاص بودند را لایق تقدیر دانستند.
ملاک ، عملکرد نیست
حرف شنوی خاص هست
نظر شما
ادامه