کد خبر: ۴۹۲۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با استاندار سمنان:
«دکتر علی‌رضا رفیعی پور» افزود: ما معتقد هستیم که امنیت غذایی، مهمترین اولویت دشمنان در جنگ نرم محسوب می‌شود ...

حکیم مهررئیس سازمان دامپزشکی از کنترل بیماری آنفلوانزای پرندگان به عنوان یک کار مهم در این نهاد طی سال گذشته خبر داد و گفت: کنترل بیماری جلوی واردات ۹۰۰ هزار تنی تخم مرغ را گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در دیدار صبح پنج شنبه خود با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه کنترل بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان درکشور، اقدام بسیار مهم سازمان دامپزشکی در سال گذشته بود، تاکید کرد: در صورت عدم کنترل بیماری کشور نیازمند واردات ۹۰۰ هزار تن تخم مرغ داشت.

وی افزود: تأمین این میزان تخم مرغ در درون کشور اصلاً ممکن نبود و لذا با تلاش همکاران ما در مجموعه دامپزشکی توانستیم جلوی اشاعه و ترویج این بیماری را بگیریم.

رئیس سازمان دامپزشکی در ادامه بیان کرد: دانش، جوان‌گرایی و واگذاری امور به بخش خصوصی سه شاخصه مهم در حوزه سازمان دامپزشکی بوده است همچنین ما معتقد هستیم که امنیت غذایی، مهمترین اولویت دشمنان در جنگ نرم محسوب می‌شود و از آنجا که مسئولیت تأمین اقتصادی در حوزه دامی بر عهده سازمان دامپزشکی است، لذا ما رسالتی سنگین بر عهده داریم.

نقش ویژه عشایر در تأمین گوشت

«دکتر سید حمیدرضا حسینی» مدیرکل جدید دامپزشکی استان سمنان نیز در این نشست گفت: در سطح استان مجموعاً سه هزار و ۲۰۰ خانوار یا به عبارت دیگر ۱۵ هزار نفر زندگی عشایری دارند که از این جمع یک هزار و ۲۰۰ نفر تنها به ایل سنگسر تعلق دارند که ۲۳ درصد گوشت قرمز و لبنیات استان را تأمین می‌کنند.

وی افزود: از ۹۰۰ هزار تن گوشت مورد نیاز کشور، ۲۰ هزار تن گوشت توسط عشایر تولید می‌شود و لذا این نشان می‌دهد که باید نگاه ویژه ای به مقوله عشایر استان داشته باشیم.

قرار است مراسم معارفه حسینی به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان سمنان لحظاتی دیگر برگزار شود.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
1
از سه شاخصی که عنوان شده یعنی دانش ، جوان گرایی و بخش خصوصی ، ما که تا کنون تحقق این شاخص ها را ندیده ایم مهمترین شاخصی که ما تا کنون دیده ایم داشتن توصیه نامه و پارتی است که شرط اول و آخر است. مثلا در استان ما یک مهندس کشاورزی معاون و جانشین رییس یک آزمایشگاه رفرانس و تخصصی دامپزشکی در کشور است و هیچکدام از شاخص های جوان گرایی و دانش را ندارد و فقط شاخص برادر شورای شهر بودن را دارد که مانند برگ برنده ای است که همه قوانین موجود را نقض نموده و .... و موارد مشابه دیگر که کم نیست ...
دکتر مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
1
با سلام به برادر محترم اقای دکتر رفیعی ریاست محترم سازمان. برایتان ارزوی توفیق دارم اما برادر عزیز جوان گرایی و ورود جوانان ره عرصه های علمی اجرایی و... آرزوی هر وطن پرست و هر پدر ی است اما هیچ ایل تبار و ملتی بدون احترام و بزرگداشت بزرگان و پیشکسوتان و احترام به انها نمی تواند مایه دلگرمی جوانان را فراهم کند چرا اینده جوانان در گذشته پیران نهفته است. اطلاع دقیق دارم که برخی اطرافیان شما معتقد به وجود "لایه های سیاه" در دامپزشکی بخصوص بین باز نشسته ها هستند و این گفتار و کردار این افراد سبب ازردگی خاطر بزرگان میشود. جز حکیم راهی برای بیان این گفته نداشتم امیداست حکیم مهر چاپ کنند. من الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
1
الان در برخی اسستانها جناح گرایی غالب بر جوان گرایی شده
نظر شما
ادامه