کد خبر: ۴۹۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور در جریان برگزاری گردهمایی شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی استانها، این سازمان را در خط مقدم خدمت به مردم برشمرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «حجت الاسلام کلانتری» نماینده ولی فقیه در این سازمان، در جریان برگزاری گردهمایی مدیران دامپزشکی استانها در بروجرد با بیان اینکه یکی از اقدامات بعد از انقلاب اسلامی در سال 57 به بعد ایجاد جهاد سازندگی و سپس جهاد کشاورزی بوده است، زدودن مظاهر فقر از جامعه را یکی از اقدامات آنها برشمرد.

وی با بیان اینکه خدامحوری شعاری است که بسیاری از ناهنجاری‌های کنونی جامعه را از بین می‌برد، افزود: امروز با توجه به شرایط خاص نیاز است که مردم را در صحنه داشته باشیم و امنیت غذایی مردم در دستان سازمان دامپزشکی کشور است، گفت: ما نمی‌توانیم هیچگاه بزرگترین خواسته بشر که غذاست را از او بگیریم.

کلانتری اتکای مردم به نیروهای خودی و جوان را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب برشمرد و افزود: توجه به مسائل فرهنگی یکی از دلایل موثر در ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است و باید توجه داشت که تزکیه انسان باعث آزادی انسان می شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه دین باید هم دنیا و نیازهای جامعه و هم آخرت انسان را تضمین کند، افزود: دنیا مزرعه آخرت است و این دنیا باید رستگاری انسان را ایجاد کند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین ترابی
|
United States of America
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
وقتی حقوق بازنشستگی یک ستوان سوم نیروی انتظامی با ۶ کلاس سواد حدود ۲۰۰ هزار تومان بیش از حقوق یک دامپزشک بازنشسته با ۳۱ سال سابقه کار است پیدا کنید معنی " امنیت " را.
نظر شما
ادامه