کد خبر: ۵۵۲۹۱

«حسینعلی ابراهیمی کارنامی» مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از بسیج امکانات و نیروها برای جمع آوری کامل لاشه و دفن بهداشتی آنها خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، صبح امروز 12 بهمن ماه 98 در گفتگویی افزود: در 9 روز گذشته با بسیج تمام امکانات و فراخوان نیروها از شهرستان ها و با در اختیار قراردادن تجهیزات مورد نیاز و با حمایت مجموعه استانداری مازندران و برخی دستگاه های ذیربط مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستانهای گلوگاه و بهشهر، شیلات استان و...لاشه پرندگان تلف شده در ساحل و خلیج میانکاله، جمع آوری و طبق نظر سازمان دامپزشکی دفن بهداشتی انجام شد.

وی با اعلام اینکه امروز نیز جمع آوری لاشه ها ادامه دارد، افزود: همه روزه علاوه بر جمع آوری و دفن بهداشتی لاشه ها، گشت، کنترل و پایش منطقه توسط تیم هایی مشخص و بصورت منظم و مستمر در حال انجام است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران تاکید کرد: جمع آوری و دفن بهداشتی لاشه پرندگان تلف شده در میانکاله تا پاکسازی کامل منطقه ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی در پایان از همه مردم مازندران خواست تا در صورت مشاهده تلفات پرندگان، مراتب را در سریعترین زمان به ادارات محیط زیست در شهرستانها و یا با شماره تلفنهای 15-33358813 و 09024322588 اعلام نمایند.

 
خبرهای مرتبط
نظر شما
ادامه