کد خبر: ۵۹۹۳۵

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان قم گفت: دومین آزمایشگاه همکار دامپزشکی در استان قم نیز توسط مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی تایید و معرفی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، «دکتر حسن جعفری اروری» رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان قم اعلام کرد: آزمایشگاه مهر آریا آزما به عنوان آزمایشگاه همکار دامپزشکی در زمینه آزمونهای کنترل کیفی میکروبی و شیمی پایه در مواد غذایی خام و خوراک دام در شهر قم توسط مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور تایید و معرفی گردید.

وی گفت: با تایید این آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه همکار، تعداد آزمایشگاههای همکار سازمان دامپزشکی کشور در استان قم به دو واحد افزایش یافت.

دکتر حسن جعفری اروری تصریح کرد: استان قم واجد یک واحد آزمایشگاه مرکزی در بخش دولتی و چهار واحد آزمایشگاه دامپزشکی در بخش خصوصی برای انجام آزمایشات تشخیصی مرتبط با خدمات دامپزشکی می باشد که تا کنون یکی از این آزمایشگاهها توسط مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور موفق به کسب عنوان آزمایشگاه همکار اداره کل دامپزشکی استان شد.

رئیس اداره تشخیص و درمان اضافه کرد: با درخواست یکی از آزمایشگاه های علوم پزشکی استان نیز مبنی بر قرار گرفتن این آزمایشگاه بعنوان آزمایشگاه همکار دامپزشکی، مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور با انجام تست های لازم، آزمایشگاه مهر آریا آزما را نیز به عنوان آزمایشگاه همکار در زمینه آزمون های کنترل کیفی میکروبی و شیمی پایه در مواد غذایی خام و خوراک دام معرفی کرد.

لازم به توضیح است آزمایشگاههای همکار عهده دار همکاری با آزمایشگاه بخش دولتی در زمینه انجام تست های تشخیصی می باشند.

 

نظر شما
ادامه