کد خبر: ۶۱۶۰۱

منابع خبری گزارش دادند که نظامیان آمریکایی در کویت شبکه قاچاق و فروش گوشت خوک به راه انداخته اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شهاب، ارتش آمریکا اعلام کرد که در خصوص شایعاتی در زمینه ایجاد بازار سیاه گوشت خوک در کویت توسط نظامیان این کشور تحقیق می‌کند و این اقدام نقض قوانین داخلی به شمار می‌رود.

«کریس گرای» سخنگوی فرماندهی تحقیقات جنایی وابسته به ارتش آمریکا در گفت و گو با وبسایت Task & Purpose ویژه اخبار نظامیان آمریکایی اعلام کرد که ماموران ویژه از بخش فرماندهی تحقیقاتی در خصوص شایعات ایجاد شبکه غیرقانونی قاچاق گوشت خوک توسط نظامیان آمریکایی مستقر در کویت را آغاز کردند و تحقیقات همچنان ادامه دارد و نمی‌توان جزئیات بیشتری را فاش کرد.

این در حالی است که برخی فعالان در اینترنت تصاویری را از دستور فرماندهی نظامی منتشر کردند که بر اساس آن فروش تولیدات گوشت خوک در فروشگاه‌های اردوگاه‌های نظامی کویت به دنبال ایجاد شبکه غیرقانونی قاچاق و فروش دوباره این تولیدات در خارج از اردوگاه‌ها متوقف شده است.

این اسناد نشان می دهد که محصولات گوشت خوک به ارزش 30 دلار درخارج از اردوگاه‌ها به قیمت 200 دلارفروخته می‌شود و مجازات قاچاق و فروش گوشت خوک در کویت «حبس ابد است». (اگرچه که حکم این مجازات زندان به مدت سه ماه تا سه سال است).

 
نظر شما
ادامه