کد خبر: ۶۳۷۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیر کل دامپزشکی کردستان روز شنبه 28 فروردین 1400 از کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی داروی دامی قاچاق و فاقد مجوز در یکی از شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، مدیر کل دامپزشکی کردستان روز شنبه 28 فروردین 1400 از کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی داروی دامی قاچاق و فاقد مجوز در یکی از شهرستان های استان خبر داد.

«دکتر مجتبی ورمقانی» مدیر کل دامپزشکی استان کردستان اظهار داشت در اجرای طرح رصد و پایش دارو و واکسن، بازرسان اداره کل با همکاری عوامل محترم دادستانی و انتظامی، تعداد 300 شیشه داروی دامی قاچاق و فاقد مجوز را از دو خودرو سواری در یکی از شهرستان های استان کشف و ضبط کردند.

مدیر کل دامپزشکی استان کردستان در پایان گفت پرونده این تخلف، پس از تکمیل و تنظیم مدارک، جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
3
...............
داروهای ایرانی اصلا کیفیت ندارند و هرگونه هزینه کردن الکیه چون دامدار نتیجه نمیگیره! شما حالا دارید فقط به این فکر میکنید که صنعت داخل ورشکست نشه و هیچ نظارتی بر کیفیت داروهای داخلی ندارید و از جیب دامدار بیچاره و سابقه کاری دامپزشکا استفاده میکنید!!
................
ناشناس
|
France
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
1
2
جوری با افتخار می گن داروی قاچاق کشف شده که انگار ما با این دارو چکار می‌کنیم ، وقتی داروی ایرانی جواب نمی ده و کیفیت لازم رو‌ نداره مجبور به خرید داروی قاچاق و گران تر هستیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
همین حالا هم روزانه کلی از این داروها تجویز میکنیم


تا یه محموله بگیرید
پنج‌محموله فروختیم
نظر شما
ادامه