کد خبر: ۶۳۷۹۶

برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان شرکت کننده در آزمون پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی (Ph.D ) و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت مجددا مهلت مجددی اختصاص یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، بر این اساس، داوطلبان آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D ) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی می توانند از روز یکشنبه ۱۹ تا  روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی قبلی خود اقدام کنند.

ضوابط و شرایط برگزاری آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D )و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام شده و بر این اساس آزمون کتبی در تاریخ های ۳ ،۴ و ۵ تیر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام مراجع ذی ربط در مورد رشته های مشمول استفاده از قانون برقراری عدالت آموزشی، سه رشته اپیدمیولوژی، داروسازی بالینی و فارماسیوتیکس مورد نیاز اعلام شده است.

دانشگاه های محل تعهد و خدمت پس از پایان دوره تحصیل در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال شده است. دانشگاه محل تحصیل هیچ ارتباطی به دانشگاه محل تعهد ندارد. داوطلبان واجد شرایط سهمیه بومی می توانند (در صورت قبولی در مرحله کتبی) هر یک از دانشگاه های پذیرنده در این رشته ها را انتخاب نمایند و در صورت پذیرش، ادامه تحصیل دهند اما بعد از پایان دوره تحصیل، باید تعهد خود را در دانشگاهی که متعهد خدمت سهمیه بومی شده اند، بگذرانند.

داوطلبان شرکت در این آزمون باید دانشنامه کارشناسی ارشد فوق لیسانس (مرتبط یا دکتری حرفه ای )پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی داشته باشند و درصورتی که دانشجوی نیم سال آخر، به هر دلیلی، تا تاریخ ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ فارغ التحصیل نشود، پس از اعلام نتایج، قبولی وی کان لم یکن تلقی شده و داوطلب از شرکت در آزمون سال آینده نیز محروم خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۴۰۰ تا پایان روز شنبه ۲۳ اسفند سال ۹۹ ادامه داشت و تعداد ۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر در این آزمون ثبت نام کردند.


نظر شما
ادامه