کد خبر: ۶۴۱۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

طی حکمی از سوی دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران، سرپرست جدید دامپزشکی شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار معرفی شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان مازندران، دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران طی حکمی «دکتر علی آقاجان نیا معلم» را به سرپرستی اداره دامپزشکی شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار منصوب کرد.

آئین معارفه دکتر آقاجان نیا معلم روز پنجشنبه با حضور دکتر رسولی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر طاهرنژاد مدیر حراست دامپزشکی استان و جمعی از کارکنان دامپزشکی این شهرستان در محل اداره برگزار شد.

مدیر کل دامپزشکی مازندران در این حکم آورده است:

جناب آقای دکتر علی آقاجان نیا معلم

نظر به سوابق، تجارب و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار منصوب می شوید امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

دکتر محمد حسن گلپایگانی

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران

 شایان ذکر است در این مراسم از خدمات دکتر کریم پور تجلیل شد و دکتر آقاجان نیا معلم بعنوان کارشناس در اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان مشغول خدمت بوده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
غلامرضا توکلی -همکار قزوین
|
Germany
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
2
3
با تبریک وآرزوی موفقیت برای دوست و همکار عزیزمان حناب آقای دکتر معلم
کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
2
2
دکتر معلم یکی از همکاران خوب در استان قزوین بود
امید است در استان زادگاهش هم موفق و موید و سربلند باشند
نظر شما
ادامه