کد خبر: ۶۴۱۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

با یک برنامه زمان‌بندی 6 ماهه و برگزاری کلاس‌های آموزشی از راه دور برای کارشناسان آزمایشگاه، همچنین تجهیز آزمایشگاه از نظر دستگاهی و عملیاتی، گام‌های اولیه برای انجام اعتباربخشی آزمایشگاه که فرآیندی زمانبر و بسیار پیچیده است، برداشته می‌شود  .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، عصر امروز چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 جلسه جمع‌بندی ارزیابی اولیه مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی کشور برای پایش باقیمانده های دارویی در نمونه‌های آبزیان صادراتی ایران به اتحادیه اروپا، با حضور رئیس این سازمان، رایزن منطقه‌ای امور کشاورزی وزارت کشاورزی فرانسه دکتر «والری ویون»؛ «الن گوریتن» رییس بخش اقتصادی سفارت فرانسه در تهران و همچنین کارشناس اعتباربخشی آزمایشگاه دکتر «پیر میشل دوردمل» برگزار شد.

در این جلسه، دکتر دودرمل ضمن ابراز رضایت از پتانسیل‌های موجود در آزمایشگاه مرکز ملی تشخیص و ساختار مناسب شبکه آزمایشگاهی موجود در ایران اظهار امیدواری کرد: با یک برنامه زمان‌بندی 6 ماهه و با برگزاری کلاس‌های آموزشی از راه دور برای کارشناسان آزمایشگاه، همچنین تجهیز آزمایشگاه از نظر دستگاهی و عملیاتی، گام‌های اولیه برای انجام اعتباربخشی آزمایشگاه که فرآیندی زمان‌بر و بسیار پیچیده است، برداشته شود .

دکتر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز ضمن تشکر از همکاری وزارت کشاورزی فرانسه جهت اعتبار‌بخشی آزمایشگاه، خواستار پیگیری و استمرار حمایت‌های فنی دامپزشکی فرانسه تا زمان تحقق هدف نهایی برای تایید و اعتبار بخشی آزمایشگاه شد.

در این جلسه، دکتر خداویردی معاونت تشخیص و درمان، دکتر میرزایی مدیرکل دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین‌الملل و همچنین دکتر حبیبی رییس مرکز ملی تشخیص نیز حضور داشتند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
1
0
دکتر از تسری یه خبر بدید، واقعا دیگه انتطار سخته
نظر شما
ادامه