کد خبر: ۶۸۱۶۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور:
«حجت‌الاسلام دکتر سیداسماعیل حسینی‌مقدم» افزود: امنیت غذایی بار و وظیفه اصلی است که بر عهده دامپزشکی است ...
 

حکیم مهر: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور گفت: امنیت غذایی بار و وظیفه اصلی است که بر عهده دامپزشکی است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «حجت‌الاسلام دکتر سیداسماعیل حسینیمقدم» در افتتاحیه همایش آموزش ناظران ذبح شرعی، اظهار کرد: مهمترین عنصر تشکیل دهنده یک سازمان توانمندی های نیروهای آن است.

وی ادامه داد: در دامپزشکی توانمندی های زیادی وجود دارد که این توانمندی ها عنصر اصلی سازمان را تشکیل می دهد که رمز ارتقای این توانمندی ها در مقوله آموزش نهفته است .

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: متاسفانه در جامعه بشری فقط ۲۰ درصد از افراد در صدد کسب مهارت و دانش آموزی هستند و از میان آن ها ۲۰ درصد توفیق به کارگیری مهارت های آموخته را دارند .

حسینی مقدم تاکید کرد: پایه اصلی هر موفقیت و تحولی در هر نهاد و سازمانی بر آموزش استوار است. از روز اولی که بشر آفریده شد و گامی به سمت تکامل برداشت، محتاج آموزش بود .

وی عنوان کرد: سازمان دامپزشکی یکی از فاخرترین سازمان های کشور محسوب می شود و ماموریت خطیری را بر عهده دارد .

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور اضافه کرد: امنیت غذایی بار و وظیفه اصلی است که بر عهده دامپزشکی است، اگر ما هر چه تولید کنیم، کیفیت و سلامت نداشته باشد آن تولید بی جهت و بی مصرف خواهد بود، بنابراین این سازمان نقشی بسیار تعیین کننده دارد .

حسینی مقدم خاطرنشان کرد: برخی بیماری هایی که دام‌ و طیور را تهدید می کند، مشترک بین انسان و حیوانات می باشد که اگر توسط این سازمان کنترل نشود صدها کرونای دیگر را بر جامعه تحمیل می کند، لذا تبریک می گویم به خادمان سازمان دامپزشکی که بی وقفه تلاش می کنند .

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد: نقشی که سازمان دامپزشکی در کنترل بیماری ها دارد، باعث شده که سازمان دامپزشکی کشور در ردیف سازمان های برجسته کشورهای آسیا قرار گیرد. آن ها سربازان خاموش و پاسداران مدافع سلامت مردم هستند .

حسینی مقدم اظهار کرد: ما هم افتخار داریم در این جمع در دفتر نمایندگی ولی فقیه عهده دار ماموریت های مختلفی باشیم که یکی از آن ها نظارت بر ذبح شرعی است. در سال جاری یک ملیون و ۵۰۰ هزار راس دام‌ سبک در استان خراسان رضوی کشتار شده است .

وی تصریح کرد: اگر بنا است که ما در روزگاری که هر آن در حال تغییر است، با تغییرات منطبق باشیم؛ باید به آموزش متوسل شویم. اگر بنا است که ما هم متحول شویم ضرورت دارد که هر روز نوسازی کنیم .

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه هر آن کس که می‌خواهد موفق عمل کند نیازمند کسب تجربه و علم است، تاکید کرد: در این دوره آموزشی که برگزار می شود، تقاضا دارم که از تمام لحاظ از آموزش ها بهره ببرید .

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
1
2
"سازمان دامپزشکی یکی از فاخرترین سازمان‌های کشور محسوب می‌شود "
.
حقوق هامون هم خیلی باهاش تناسب داره
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
8
سلام. باید هم تعریف کنند. همه اش در سفرهای خارجی برای تایید گوشت هستند و حقوق دلاری می گیرند و به جای دامپزشکان نظارت و بازرسی گوشت هم انجام می دهند. حق ماموریتشان را کنترل کنید تا متوجه بشید که هیچ کارشناسی در کشور این درآمد و حقوق را ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
11
سلام لطفن حکیم مهر این مطلب را سانسور نکنین .از ایشان سوال دارم چرا روحانی مسول نمایندگی فقیه در اداره کل دامپزشکی که طرف قرداد اداره کل و مستخدم هستن مثل بقیه پرسنل ساعت حضور وغیاب نمی زنند و هر موقع می خوان میان و میرن مگه نباید الگوی نظم و قانون مداری و عدالت برای بقیه پرسنل باشند
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
3
لطفا به فکر حقوق و مزایای کارمنداش باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
4
بله فاخرترین با قوانین مربوط سال ۱۳۴۹ و ۱۳۵۲
با افکار زورمدارانه و پوسیده
نظر شما
ادامه