کد خبر: ۱۰۲۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 52 کیلوگرم حشیش از یک دستگاه اتوبوس در بزرگراه تهران- قم خبر داد و گفت: این مواد توسط سگ های موادیاب کشف شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی، 'سرهنگ سعید لیراوی' اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته از سوی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در خصوص اقدامات پنج قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر، مشخص شد که این متهمان قصد جابجایی و قاچاق یک محموله قاچاق را از شهرستان به تهران را دارند.

لیراوی اضافه کرد: با توقف اتوبوس حامل این مواد در این بزرگراه پنج سرنشین آن دستگیر و در بازرسی که سگ های موادیاب از داخل اتوبوس انجام دادند 52 کیلو گرم حشیش کشف که به همراه متهمان برای بررسی های تکمیلی به اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد متهمان به جرایم خود مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر اعتراف و برای بررسی های قضایی به دادسرا منتقل شدند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
0
0
الان این سگ ها نجس نیستند خدارو شکر دیگه!!!!!!!!
دکتر محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
0
0
بیننده محترم / با سلام - نجاست سگ ارتباطی با مفید بودن آن ندارد و یک حکم فقهی است که در هنگام انجام فرائض الهی باید در صورت سرایت نجاست طهارت (وضو) نمود. کما اینکه خون هم نجس است اما همین ماده نجس را بسیاری اهدا می کنند و از این اهدای ماده نجس ثواب الهی هم نصیب آنها می شود و نیاز نیازمندان هم برطرف می گردد اما همین ماده اگر در لباس نمازگزار باشد نمازش باطل می گردد.
نظر شما
ادامه