کد خبر: ۱۰۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - طی حکمی از سوی دکتر زندیه مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی دکتر محمد راسخی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسکو منصوب شد.

در مراسم تودیع و معارفه به این مناسبت که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین ستادی اداره کل دامپزشکی استان و کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان جلفا در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، دکتر زندیه از زحمات دکتر کامبیز محمودزاده رئیس سابق این شبکه در طول تصدی این مسئولیت قدردانی نمود.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: مسئول جدید و کارکنان این شبکه بایستی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال"حمایت از تولید ، کار و سرمایه ایرانی" و همچنین دستیابی به اهداف سازمان دامپزشکی کشور که همانا ارتقاء بهداشت عمومی جامعه و حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی است با تمام توان اهتمام ورزند.

آثری فرماندار این شهرستان ،احساس آرامش و آسایش خاطر مردم در قبال مصرف محصولات دامی را در گرو  تلاش ها و اقدامات بهداشتی مسئولین شبکه  دامپزشکی منطقه دانست.

آثری شهرستان اسکو را از نظر سلامت دامی جزو شهرستان های برتر استان عنوان کرد و گفت : با توجه به اجرای برنامه های ویژه سلامت دامی توسط شبکه دامپزشکی شهرستان ، سلامت مردم منطقه از نظر مصرف فراورده های دامی تضمین شده و شاخص های  رعایت اصول بهداشتی  در حد عالی قرار دارد .

فرماندار اسکو با اشاره به جایگاه این شهرستان در تولید فراورده های دامی استان بر ضرورت بازرسی های گسترده از دامداری های این منطقه تاکید کرد و گفت : واکسیناسیون به موقع دام ها و توجیه دامداران ، دهیاران و  توجه به بهداشت دامداری های منطقه در تامین سلامت مردم نقش بسزایی دارد .

 گفتنی است دکتر راسخی پیش از این بعنوان کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان مرند و رئیس شبکه دامپزشکی بیجار مشغول انجام وظیفه بود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
0
0
نفهمیدیم جلفا بود یا اسکو
نظر شما
ادامه