کد خبر: ۱۰۴۸

حکیم مهر -  دکتر عباسعلی مطلبی، رییس موسسه تحقیقات شیلات ایران از سوی دکتر پرهمت معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان مدیر پژوهشی نمونه و برتر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی معرفی شد و تقدیرنامه دریافت کرد. 
به مناسبت هفته پژوهش و به منظور تجلیلی از پژوهشگران و محققان برتر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی، مراسمی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد که در این مراسم لوح تقدیر و سپاس به دکتر مطلبی، رییس موسسه تحقیقات شیلات ایران به عنوان مدیر پژوهشی نمونه و برتر در سطح وزارت جهاد کشاورزی اهدا شد.
در قسمتی از این تقدیرنامه آمده است: درود بر شما که با تلاش بی وقفه و دستاوردهای علمی خود موجب اعتلای تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کشور شده اید. بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات ارزنده و شایسته شما در عرصه تحقیقات، انتخاب جنابعالی را به عنوان مدیر برگزیده پژوهشی وزارت جهاد کشاورزی در سال 1388 تبریک می گویم.
امید است در پرتو الطاف خداوند متعال و کوشش روزافزون جنابعالی و کلیه محققان و پژوهشگران عزیز، شاهد شکوفایی و پیشرفت علمی و پژوهشی کشور عزیز اسلامیمان باشیم

 

نظر شما
ادامه