کد خبر: ۱۰۵۴۷

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی استان البرز گفت: همزمان با روز جهانی مقابله با هاری حیوانان استان البرز به صورت رایگان واکسینه می‌شوند.

دکتر سیداصغر برائی‌نژاد با بیان اینکه این طرح از اول مهرماه به مدت چهار روز در استان البرز اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به این که هفتم مهر در تقویم جهانی به عنوان روز مقابله با هاری حیوانات نامگذاری شده، اداره کل دامپزشکی استان البرز اقدام به اجرای طرح واکسیناسیون رایگان حیوانات در استان البرز کرده است.

برائی‌نژاد اظهار کرد: صاحبان حیوانات خانگی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های مشخص شده در استان نسبت به واکسینه کردن حیوانات خود اقدام کنند.

این مقام مسئول از کلینیک‌های مخصوص حیوانات مستقر در سه راه رجایی شهر، رستاخیز، جهانشهر، مهرویلا، هشتگرد، ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و طالقان به عنوان مراکزی نام برد که این طرح در آنها اجرا می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز در پایان واکسینه کردن حیوانات را جهت حفظ سلامت صاحبان این حیوانات ضروری دانست و گفت: دارندگان حیوانات خانگی به هر میزان برای ایمن‌سازی حیوانات خود در مقابل بیماری‌ها هزینه کنند در نهایت سلامت خودشان تضمین می‌شود.

 

نظر شما
ادامه