کد خبر: ۱۰۷۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - رؤسای سازمان دامپزشکی، نظام دامپزشکی و هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران از صدور پیام تبریک خطاب به دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی به مناسبت روز دامپزشکی دریغ نمودند!

این در حالی است که پیش از این در مناسبت‎های دیگر پیام‎های تبریک آنان خطاب به افراد مختلف منتشر می‎شد اما در روز ملی دامپزشکی که باید خدمتگزاران این صنف پیام تبریکی صادر نمایند از صدور این پیام دریغ نموده‎اند.

سازمان دامپزشکی در سایت خود حتی تا شامگاه پانزدهم مهر ماه روز ملی دامپزشکی را تبریک نگفت.

سازمان نظام دامپزشکی هم در سایت خود تنها به درج عبارت 14 مهر روز ملی دامپزشکی بر تمامی سربازان گمنام عرصه سلامت و بهداشت عمومی کشور مبارک باد بسنده کرده است.

جامعه دامپزشکان ایران هم در سایت خود تنها به تبریک چند کلمه‎ای اکتفا نموده و آن را نیز به بهانه فراخوان ثبت نام برای شرکت در جشن روز دامپزشکی درج کرده است.

جشنی که امسال به دلیل مشکلات مالی جامعه دامپزشکان ایران پس از سالها برگزار نخواهد شد!

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر ضفرپور
|
-
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
0
ظاهرا اختلافات شخصي بهانه اي است براي كم كاري و بي مسئوليتي! چرا بايد بعضي ها چند تا سمت داشته باشن و بعدش به دامپزشكي اجحاف بشه ؟؟؟ يعني در كشور ما قحطي مدير اومده ؟؟؟ بريم از چين وارد كنيم !!!
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
0
سازمان دامپزشکی حکم پدر خانواده را دارند وقتی فرزندان (...... و ...) به پدر بی احترامی بکنند اصلا قبولش نداشته باشند تبریک روز دامپزشکی و همایش و نقل و نبات و شیرینی و بیشتر ازار دهنده است تا با عث انبساط خاطر. اندکی گذشت فدا کردن جاه طلبی به خاطر صنف سرکوب نفس اماره
خداوند عاقبت ما را خیر دهاد
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
0
0
سازمان دامپزشکی ....... است 5000 نفر دارد که در کنار 25000 نفر دیگر عضو نظام اند نظامی که در راسش 6 وزارتخانه دولت عضو شورای مرکزی اند و سازمان فقط یک عضو از 17 عضو است البته .....
نظر شما
ادامه