کد خبر: ۱۱۴۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - در طی برگزاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی ،از عملکرد و فعالیتهای روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی با شرکت طیف وسیعی از رهبران، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام روابط عمومی کشورهای اسلامی در تاریخ هیجدهم و نوزدهم آذرماه در تالار وحدت برگزار شد.


خاطر نشان می شود، "فاطمه زارعان" رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور بعنوان یکی از شرکت کنندگان در این کنگره آثار و گزارش عملکرد انجام شده در این سازمان را به دبیرخانه کنگره ارسال کرده که در نهایت بعنوان یکی از روابط عمومی های برتر این کنگره معرفی شد.
در این کنگره از مدیران کل روابط عمومی های وزارت نفت، سازمان دامپزشکی کشور، بانک توسعه تعاون، موسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده)، شرکت منابع آب و نیروی ایران، سازمان فنی و حرفه ای کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان هواپیمایی کشوری "هما"، بانک شهر، بانک قوامین ، بانک تجارت، بانک مهر اقتصاد، بانک سپه تجلیل شد.
همچنین مقاله "هادی زارعی"، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی تحت عنوان "روابط عمومی اسلامی و جنگ نرم" در این کنگره پذیرفته شد.
در این کنگره که با موضوع "روابط عمومی اسلامی" برگزار شد، مسایل مختلف جهان اسلام از دیدگاه روابط عمومی و توقعات و انتظارات از کارگزاران مسلمان روابط عمومی در صحنه های مختلف منطقه ای و بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ایجاد و توسعه روابط میان کارگزاران مسلمان روابط عمومی با هدف افزایش همگرایی و هم‌افزایی توانمندی‌ها، کمک به ایجاد و تقویت الگوی ذهنی مشترک در حوزه روابط عمومی اسلامی و ایجاد فرصت مناسب برای تعامل هر چه بیشتر نخبگان روابط عمومی جهان اسلام و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود از جمله اهداف برگزاری این کنگره اعلام شده است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
0
0
با تبریک فراوان خدمت سرکار خانم زارعان
دکتر امیر راجرز(مسئول سابق روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان)
|
-
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
عرض تبریک حضور همکاران گرامی
سرکار خانم زارعان و جناب آقای زارعی
نظر شما
ادامه