کد خبر: ۱۱۸۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - یکی از بینندگان محترم حکیم مهر، جمعه 29 دی ماه سال جاری در یادداشتی خطاب به مدیرمسئول حکیم مهر نوشت :

" سلام آقای دکتر. دیشب از میدان انقلاب به سمت کارگر شمالی پیاده میرفتم، کمی بالاتر از میدان انقلاب یک فروشگاه نسبتا بزرگ گوشت، مرغ و ماهی بود که اسمش حاج ارزونی. از جلوش که گذشتم حالم بدجور گرفت و بسیار دلتنگ شدم. این فروشنده سه اکواریوم کوچک درست کرده بود و در هرکدام ده ها ماهی قزل آلا قرار داده بود که مثلا مشتریانش ماهی زنده بگیرند و بخرند! فشردگی ماهی های نگون بخت بقدری زیاد بود که یاد ساعت های بسیار شلوغ مترو افتادم!
نمی دانم گرفتن ماهی زنده و جون دادن آن در فروشگاه چرا برای مشتری ایرانی جذاب است؟ آیا واقعا اخلاق را از دست داده ایم؟ مشتری که از دیدن جان دادن یک ماهی لذت می برد طبیعی است که صحنه اعدام یک انسان( حتی انسان جنایتکار) برایش عادی و حتی لذت بخش خواهد بود!
لطفا گزارشاتی را در این مورد پخش کنید باشد که اندکی از وجدان خفته ما ایرانیان بیدار شود و یاد بگیریم که جان دادن حتی یک حشره بسیار ناراحت کننده است!!!"

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساردوئي
|
-
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
0
0
يکی از بینندگان محترم = يكي از بازديدكنندگان محترم
گزارشاتی را در این مورد پخش کنید = درج كنيد يامنعكس كنيد
انشااله روزي بشه آقاي دكتر لطفي زاده يك شبكه تلويزيوني از خودشون داشته باشن....... تا بینندگان محترم مشكلي نداشته باشه.....
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
0
0
حکیم مهر گل گفنتی. چند روز پیش عکسی تو سایت ها منتشر شد که مردم یکی از شهرای ایران برای دیدن یک صحنه اعدام، کل استادیوم را پر کرده بودند! طبیعی است بچه ای که دم در خونشون به هر مناسبتی بریده شدن سر گاو و گوسفندی را می بیند، یا جون کندن و بالا و پائین پریدن یک مرغ تو حیاط خونشون به میمنت خرید یک اتوموبیل را مشاهده می کند!! و یا در تأیید حرف شما جون دادن یک ماهی را می بیند، علاوه بر از دست دادن حس دوستی و ترحم نسبت به حیوانات، براحتی شاهد رقص مرگ انسانی بر پای چوبه دار خواهد نشست!!
نظر شما
ادامه