کد خبر: ۱۱۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - نمایندگان دامپزشکی وزارت علوم از آموزشکده دامپزشکی مجتمع اردکان بازدید کردند.
ˈمولایی ˈوˈ شجاعیˈ نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از آموزشکده دامپزشکی مجتمع آموزشی عالی اردکان توانمندی ها ، ظرفیت ها و مشکلات آن را مورد بررسی قرار دادند.

نمایندگان گروه دامپزشکی همچنین در نشستی با مسئولان مجتمع آموزش عالی در خصوص توسعه و ارتقاء آموزشکده دامپزشکی بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست نمایندگان دامپزشکی وزارت علوم نیز اهمیت وجود یک آموزشکده دامپزشکی در منطقه را یادآور شدند و تاکید کردند: جهت پیشرفت رشته دامپزشکی باید ضمن تأمین امکانات لازم زمینه ارتباط دانشجویان با مراکز موجود دامپروری و پرورشی در منطقه فراهم شود.

این نمایندگان جذب اعضای هیأت علمی مورد نیاز، راه اندازی کلینیک آموزشکده دامپزشکی و انعقاد تفاهم نامه با مجتمع های دام وطیور موجود در منطقه را ضروری دانستند.

رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان اردکان هم با تشریح وضعیت علمی و آموزشی مجتمع از حسن نظر مسئولان وزارت علوم در راه اندازی رشته دامپزشکی در مجتمع آموزش عالی اردکان قدردانی و اظهار امیدواری کرد: با قول مساعد مسئولان شهرستان و همکاری مراکز موجود دامپزشکی و پرورشی دام و طیور مستقر در منطقه شاهد وضعیت بهتر آموزشکده در آینده باشیم.

ˈحسین غفوری چرخابیˈ با تأکید بر رشد و توسعه متناسب مجتمع در خصوص تأمین زیرساخت ها و زمینه های لازم جهت تقویت آموزشکده دامپزشکی قول پیگیری داد.

مروتی سرپرست آموزشکده دامپزشکی هم به بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در مدت زمان کوتاه جذب این رشته پرداخت.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر سیدمحمد موحدی زاده
|
-
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
0
0
با سلام اینجانب فارغ التحصیل دکترای حرفه ای از دانشگاه فردوسی هستم و از همشهری های شما (استان یزد)می باشم که تقاضای همکاری شغلی با شما را دارم. 09103090089شماره تماس جهت همکاری
نظر شما
ادامه