کد خبر: ۱۱۹۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - نماینده شهرستاهای آشتیان، تفرش وفراهان در مجلس شورای اسلامی از دامپزشکی شهرستان تفرش بازدید کرد
در این بازدید منتخب مجلس نهم از دامپزشکی شهرستان تفرش دیدن نمود و با مدیرکل دامپزشکی استان ،رییس وکارکنان دامپزشکی تفرش دیدار وگفتگو کرد .
مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی که به منظور بازدید دوره ای از شهرستان تفرش به این شهرستان سفرکرده بود ،در جمع همکاران دامپزشکی تفرش صحبت می کرد که دکتر صلاحی نماینده مجلس به طور سر زده  در شبکه دامپزشکی تفرش حضور یافته ودر جلسه  مذکور شرکت نمود.


دکتر حسینی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی دراین دیدار ضمن خیرمقدم به نماینده مردم درمجلس وتشکر از حضور ایشان درجمع تلاشگران شبکه دامپزشکی شهرستان تفرش ، به بیان مختصری از فعالیتهای اداره کل پرداخت وگفت : وظایف دامپزشکی نقش مهمی در ایمنی و سلامت جامعه دارد و با توجه به وجود انواع بیماریهای مشترک بین انسان و دام ، عملکرد مناسب پرسنل دامپزشکی در امر مبارزه با این بیماریها از حساسیت بالایی برخوردار است.
دکتر حسینی در ادامه افزود : بخشی دیگری از فعالیت ها تامین بهداشت فرآورده های خام دامی است که تاثیر مستقیمی در سلامت و بهداشت سفره غذایی مردم دارد و در این ارتباط اجرای طرح تضمین کیفیت مواد غذایی با منشاء دامی در سال جاری  در راس فعالیتهای  سازمان دامپزشکی قرار گرفته است .
وی مجموعه فعالیتهای دامپزشکی را نیازمند تقویت اعتبارات و استخدام نیروهای متخصص دانسته  و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا کرد توجه خاصی نسبت به این مسائل داشته باشند و حمایتهای لازم  را از حوزه سلامت ودامپزشکی بعمل آورند .
در ادامه این جلسه  دکتر صلاحی نماینده مردم آشتیان ،تفرش وفراهان در مجلس شورای اسلامی عنوان نمود : حضور در جمع پرسنل زحمتکش دامپزشکی باعث شد تا شناخت بهتر و بیشتری با فعالیتهای این مجموعه پیدا کنیم . خدمات خالصانه و صادقانه مجموعه دامپزشکی قابل تقدیر است و تلاش خواهیم کرد حمایتهای لازم را از کسانی که دلسوزانه احساس مسئولیت می کنند داشته باشیم . 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
-
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
0
0
ببخشید معنای سر زده یعنی چی ؟
قبلا با ایشون هماهنگ نشده بود ........یه سری به سایت ادارشون بزنید. دکتر حسینی رو در زوایای مختلف رویت می کنید
علی
|
-
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
0
0
دکتر حسینی مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی که به منظور بازدید دوره ای از شهرستان تفرش به این شهرستان سفرکرده بود ،در جمع همکاران دامپزشکی تفرش صحبت می کرد که دکتر صلاحی نماینده مجلس به طور سر زده در شبکه دامپزشکی تفرش حضور یافته ودر جلسه مذکور شرکت نمود.
-----------
آقا رضا شما خبر را خوب بخون بعد نظر بنویس
نظر شما
ادامه