کد خبر: ۱۱۹۱۹

حکیم مهر - برای تنظیم و کاهش قیمت مرغ در تهران، انتقال مرغ زنده از سایر استان‌ها به تهران با قیمت سه‌هزار و 400 تا سه‌هزار و 450 تومان افزایش یافته است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران با اعلام این مطلب گفت: به‌دلیل افزایش قیمت مرغ در تهران، انتقال مرغ از سایر استان‌های کشور به تهران افزایش می‌یابد.

حسین مقدم‌نیا افزود: به‌طور معمول از یک میلیون و 200 تن مرغ مصرفی در تهران، 30 درصد آن در داخل و 70 درصد آن از سایر استان‌ها تأمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تنظیم بازار و کاهش قیمت مرغ در تهران، مرغ زنده را به قیمت هر کیلوگرم سه‌هزار و 400 تا سه‌هزار و 450 تومان از مرغداری‌های سراسر کشور جمع‌آوری می‌شود. 

قیمت مرغ کاهش می‌یابد

مقدم‌نیا در پایان با بیان اینکه افزایش قیمت مرغ مقعطی است و به این قیمت باقی نخواهد ماند، تصریح کرد: با تزریق مرغ ذخیره‌سازی‌شده به بازار و نظارت بر فروش، قیمت مرغ در روزهای آینده کاهش می‌یابد.

گفتنی است، محمد اسماعیل‌نیا نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و رئیس کارگروه تعادل و تعامل از تولدی تا مصرف از ذخیره‌سازی 70 هزار تن گوشت مرغ توسط سازمان پشتیبانی امور دام خبر داد و گفت که برای کنترل قیمت‌ها، مرغ به تدریج وارد بازار مصرف می‌شود.

 

نظر شما
ادامه