کد خبر: ۱۱۹۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - کلاس آموزشی فرم ساز پورتال سازمان دامپزشکی کشور با حضور مسئولان فناوری اطلاعات و ارتباطات ادارات کل دامپزشکی کشور و معرفی پورتالهای برتر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر سید محمود حاج اکبری مدیرکل فناوری اطاعات و ارتباطات در کلاس دو روزه آموزشی فرم ساز الکترونیک پس از ارائه گزارش کامل برنامه های اجرایی پورتال های ستادی و استانی توسط کارشناسان مربوطه به تشریح عملکرد و ارزیابی آنها در سال جاری پرداخت .
وی اهداف کلی پورتال سازمان دامپزشکی کشور را چهار مورد عنوان کرد و مهمترین وظیفه هر پورتال را معرفی کامل دستگاه مربوطه و خدمات قابل ارائه آن به مخاطبان دانست، همچنین اطلاع رسانی صحیح فرآیندهای اجرایی ، ارائه خدمات الکترونیکی و برآوردن نیاز مخاطبان را از دیگر اولویت ها برشمرد.
حاج اکبری اضافه کرد: در ده ماه گذشته اقدامات زیادی در خصوص بهبود فضای سخت افزاری و نرم افزاری وب سایت انجام گرفته و بستر لازم برای فعالیت ادارات کل دامپزشکی استانها مهیا شده است که دستاورد آن رشد چشمگیر بازدیدها و کیفیت ارائه خدمات پورتال سازمان دامپزشکی کشور است.
وی با تاکید بر جایگاه فناوری اطلاعات در دنیای امروز، وظیفه مسئولان فناوری اطلاعات و ارتباطات ادارات کل دامپزشکی را بسیار سنگین دانست و از راه اندازی سامانه های الکترونیکی جدید مدیریت اخبار، پاسخگویی به شکایات، پایان نامه ها و مقالات، پورتال بسیج، صفحه اختصاصی مدیران و پورتال انگلیسی سازمان دامپزشکی کشور ذر آینده نزدیک خبر داد.

مدیرکل فناوری اطاعات و ارتباطات ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک پورتال سازمان دامپزشکی کشور به درجه ای از رشد و تکامل برسد که به عنوان منبع مطمئن برای پاسخ به  سوالات مردم فارسی زبان در زمینه های مختلف دامپزشکی باشد.
در ادامه از مسولان فناوری اطلاعات و ارتباطات استانهای خراسان رضوی، کرمان و مرکزی با رتبه های اول تا سوم استانی و پورتالهای دفاتر آموزش و ترویج و دفتر مبارزه با بیمایهای طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم با رتبه های اول و دوم ستادی تقدیر شدند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
0
0
اگه رئيس سازمان از كرمان بود لابد استان كرمان اول ميشد
ع
|
-
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
حرفی نزنیم بهتره.
نظر شما
ادامه