کد خبر: ۱۲۱۱۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر - دکتر محمد سبحانی مطلق طی بازدیدی که از بیمارستان دامپزشکی تهران داشت، بیمارستان را یکی از بهترین مراکز خدمات دامپزشکی ایران دانست و گفت: نسبت به بازدید 4 سال پیش، بیمارستان هم به لحاظ امکانات و تجهیزات توسعه پیدا کرده و هم به لحاظ ساختمانی و فضای اداری بهبود قابل توجهی را داشته است. همچنین وی از آمار و اطلاعاتی که در بخش های مختلف بیمارستان مثلا آزمایشگاه، بخش درمانگاه و اتاق عمل و سایرقسمت ها به کار رفته است تقدیر کرد و گفت:  حجم مراجعات هم افزایش داشته است که این خود بیانگر موفقیت بیمارستان در ارائه و معرفی خدمات و همچنین در شناساندن جایگاه تشخیص دامپزشکی و نهایتا کسب رضایت مراجعه کنندگان است.

دکتر سبحانی ضمن تبریک به مدیریت بیمارستان به خاطر ارائه چنین خدماتی شکل دهی به چنین بیمارستان و راه اندازی بخش های مختلف خدمات بهداشتی و فرهنگی را از مدیریت بیمارستان دکتر محبی بعید نداسته و خاطر نشان کرد: بیمارستان دامپزشکی تهران با مدیریت قابلی چون دکتر پیام محبی علاوه بر نقش خدماتی در رشته دامپزشکی ایفاگر نقشی صنفی و فرهنگی برای قشر دامپزشکان است.

وی افزود: من براساس تجربه بیست و پنج سال اشتغال در سازمان و قریب به بیست سال مدیریت در بخش های استانی و ملی گمان می کنم مشکل اصلی صنف دامپزشکان به این مساله برمی گردد که علاوه بر اینکه این حرفه در بین مردم ناشناخته است در بین خود دامپزشکان نیز از آگاهی کاملی در خصوص پتانسیل های این رشته وجود ندارد. 
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شمیرانات در ادامه گفت: پیش از هرچیز لازم است که ما دامپزشکان شناخت خودمان را نسبت به قابلیت ها و پتانسیل ها بالا ببریم و همدیگر را حمایت کنیم.
باید توجه داشت که زمانی یک بخش دولتی می تواند از جایگاه حاکمیتی خود می تواند دفاع کند که بخش خصوصی قابلیت های بخش دولتی را بشناسد و حمایت کند.

وی در این راستا با برشمردن نکات مثبت بیمارستان دامپزشکی تهران افزود: نفس وجود چنین امکاناتی در هر دو بخش می تواند موثر باشد و در وهله اول گمنام بودن را می پوشاند. چراکه کسی که قدم در بیمارستان دامپزشکی تهران می گذارد قابلیت ها را می بیند و این خودش یک نوع شناسایی و تبلیغ است. رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شمیرانات همچنین با ذکر این نکته که بیمارستان دامپزشکی به عنوان یک جایگاه علمی و تخصصی می تواند از فعالیت های دامپزشکی حمایت کند گفت: انتشار مجله پیام دامپزشکان (پت) به عنوان یکی از همین ابزارهای حمایت قدرتمند است. به نظر من کار فرهنگی مانند چاپ این مجله می تواند مستقیما دامپزشکی را معرفی کند و همچنین حلقه رابطی بین دامپزشکان و جامعه و همچنین دامپزشکان و خودشان باشد ؛ به ویژه اینکه کیفیت طبع این نشریه بسیار بالاست.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال های اخیر نشریات زیادی درحوزه دامپزشکی فعالیت می کنند اما مجله بیمارستان از بهترین های آن هاست و این نیز به دلیل کنار هم قرار گرفتن یک کار فرهنگی خوب و یک کار خدماتی با کیفیت است.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Hamkar
|
-
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
0
0
va baz ham tabligh baraye in bimarestan dar khabarnameye shoma!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
0
0
بابا اين دكتر محبي .........رو ول كنيد
.....- دوست
Hhhh
|
-
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
0
0
Afarin
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
0
0
Dr mohebi marhba
Montazere pishraftaye ruz afzunetun hastim
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
0
0
Dr
Baese eftekhare hamegan hastin
نظر شما
ادامه