کد خبر: ۱۲۱۴

حکیم مهر -  سازمان دامپزشکی کشور به عنوان عضو ثابت در ستاد تنظیم بازار وزارت بازرگانی در زمینه قیمت گذاری فرآورده های خام پروتئینی و دامی، حضور فعال خواهد داشت.
رییس سازمان دامپزشکی کشور با اعلام این مطلب گفت: این سازمان همواره حضوری فعال داشته و امسال که دوباره تنظیم بازار محصولات پروتئینی به وزارت بازرگانی سپرده شد، نظارت جدی و شدیدی بر قیمت و بهداشت فرآورده های خام دامی و پروتئینی بخصوص در ایام عید نوروز خواهیم داشت.
دکتر مجتبی نوروزی افزود: همچون ایام پرعرضه فرآورده های خام دامی، امسال نیز اکیپهای نظارت بر عرضه بهداشتی فعال خواهند بود تا سلامت محصولات حفظ شود.


افزایش کشورهای واردکننده گوشت به کشور

 

رییس سازمان دامپزشکی کشور از افزایش کشورهای واردکننده و فرآورده های خام دامی به کشور خبر داد و گفت: این سازمان در حال بررسی است تا بتواند کشورهای دیگری را که امکان صادرات محصولات پروتئینی خام به کشور را دارند شناسایی و پس از بررسیهای لازم، زمینه واردات را فراهم آورد.
دکتر نوروزی در ادامه از پایان آزمایشهای میکروبی شیر خبر داد و گفت: آزمایشهای انجام شده نشان داد که شیر تولیدشده در کشور ازنظر آفلاتوکسینها و سموم مختلف و ارگانهای فسفره و کلره در حدمجاز و استاندارد قرار دارد.

 

 

نظر شما
ادامه